Frida er indlagt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.261 visninger
21 svar
0 synes godt om
13. marts 2010

Nadi

Igår var jeg ved min egen læge med Frida til 5 ugers undersøgelse, og det endte med at hun blev undersøgt og vejet. Intet andet, lægen fik så travlt med at få os op på sygehuset at Frida hverken blev målt eller vaccineret!!

Lægens vægt viste 3630g og ved fødslen vejede Frida 3500g, da vi kom på sygehuset viste vægten dog 3710g. Men det er alligevel kun omkring 200g hun har taget på I ALT på 5 uger, og det er jo slet slet ikke nok

Så nu bliver hun vejet inden og efter hun har spist for at se hvor meget hun rent faktisk får ind. Hun skal gerne tage 70 ml ad gangen, men det bliver kun til 60 ml. Nu fører vi væske skema i et døgn og så bliver der taget stilling derfra til hvad der skal ske.
Jeg får råd i øst og vest og synes ikke rigtig det er til at finde hovede og hale i, men jeg må jo bare prøve mig frem.

Det er ikke lige det jeg har brug for nu, synes det er noget hårdt at være alene på sygehuset med alle mine tanker

Knus Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2010

Mie A

Pyha, det må være hårdt. Håber at det hurtigt vender...

Anmeld

13. marts 2010

Joan ( Smallie )

Åhh Nadi det er jeg ked af at høre.

Håber hurtig i kommer efter det

Fra Joan

Anmeld

13. marts 2010

Lulle25

åh nej, det er jeg ked af at høre, håber snart det vender så i kan vende hjem igen god bedring og held og lykke med lille Frida

Knus

Anmeld

13. marts 2010

birgittemarie

Åhr nej da, bette pus.

Jeg husker så tydeligt, da NM var lille og ikke tog ordenligt på. Det er bare ikke sjovt og så at ryge på hospitalet, mens Oliver er derhjemme... Stakkels dig. Og så lige ovenpå din mormor også.

Du fortjener en kæmpe krammer og meget god bedring!

Knus Birgitte

Anmeld

13. marts 2010

Millebasse

Kære Nadia. Øv hvor er det træls for jer! Jeg arbejder jo på en neonatalafdeling og vi får ofte babyer ind med vægtproblemer. Forstår godt hvis du ikke ved hvad du skal lytte til.. Vil meget gerne hjælpe dig, men vil heller ikk forvirre dig mere. Men skriv endelig :-) Kram fra Camilla

Anmeld

13. marts 2010

Siber

En kæmpe krammer til jer

Knus SIber

Anmeld

13. marts 2010

Millebasse

Kære Nadia. Øv hvor er det træls for jer! Jeg arbejder jo på en neonatalafdeling og vi får ofte babyer ind med vægtproblemer. Forstår godt hvis du ikke ved hvad du skal lytte til.. Vil meget gerne hjælpe dig, men vil heller ikk forvirre dig mere. Men skriv endelig :-) Kram fra Camilla

Anmeld

13. marts 2010

Marco2

God bedring med hende Nadi.

Håber snart hun begynder at tage på.

Ag

Anmeld

13. marts 2010

bette

åhh nadi.. det er jeg sku ked af at høre...

har du nok mælk til hende?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.