Brentan Vaginalcreme 2% gives bort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.948 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. marts 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Købte en pakke under min graviditet,men fik det aldrig brugt.Det er på recept.

Det er købt d. 16/1 2009 og er mindst holdbar til 2/2010,så jeg skal bare af med det.Du må få det,hvis du bare betaler portoen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2010

otlitrom

Det er receptmedicin og det er udgået..

Må sige at jeg synes det er dumt at tilbyde det...

Og det er ikke sagt for at støde dig, men bare for at sige, at jeg synes det er dumt! Beklager!

Anmeld

13. marts 2010

Pernilleh

kitty skriver:

Det er receptmedicin og det er udgået..

Må sige at jeg synes det er dumt at tilbyde det...

Og det er ikke sagt for at støde dig, men bare for at sige, at jeg synes det er dumt! Beklager!

Sorry,jeg vidste ikke det var udgået..tænkte bare at hvis der var nogen der kunne få glæde af det,ville jeg da ikke smide det væk.

Ved du hvorfor det er udgået?

Anmeld

13. marts 2010

Mutti2B

Tror hun mener udgået = for gammelt

Anmeld

13. marts 2010

TbCp

Jeg tror nu ikke det er receptpligtigt, er ret overbevist om jeg har købt det i håndkøb...
men ja udløb feb. 2010

Anmeld

13. marts 2010

Halbschön

Pernilleh skriver:

Det er købt d. 16/1 2009 og er mindst holdbar til 2/2010,så jeg skal bare af med det.Du må få det,hvis du bare betaler portoen

Som du selv skriver så 2/2010 var udløbsdatoen.. Og det var jo februar 2010... Og hvis det er købt på recept - ja det gælder sådan set alt medicin osv, så må man ikke give det væk osv... Så du må en tur på apoteket og returnere det(de har en affaldsspand til gamle lægemidler)...

Anmeld

13. marts 2010

BK

Pernilleh skriver:

Aflever det på apoteket... det er du i din fulde ret til da det er medicin...

Anmeld

13. marts 2010

Halbschön

TbCp skriver:

Jeg tror nu ikke det er receptpligtigt, er ret overbevist om jeg har købt det i håndkøb...
men ja udløb feb. 2010

Var lige et smut forbi lægemiddelkataloget, og ifølge den er det receptpligtigt.. men det brentan man bruger til munden er vist ikke... Så kan være det er den du tænker på

Anmeld

13. marts 2010

TbCp

Renée88 skriver:

Var lige et smut forbi lægemiddelkataloget, og ifølge den er det receptpligtigt.. men det brentan man bruger til munden er vist ikke... Så kan være det er den du tænker på

Jeg købte noget til Livas numse da hun var helt lille, men det kan godt være det ikke var helt det samme...

Anmeld

13. marts 2010

Pernilleh

Det ER på recept,som jeg også har skrevetOg jeg ved godt det er en måned over sidste salgsdato,men personligt ville jeg ingen problemer have med at bruge det,hvis det var nødvendigt.

Igen,kunne ligeså godt se om der var nogen der alligevel skulle ud og bruge penge på det her og nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.