fedtstof

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

288 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. maj 2008

bette

hvor længe skal man tænke på at de får fedt nok i deres mad??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2008

Nadi

Jeg ville sige indtil de er et år. min dp sagde at hos hende fik de sødmælk til de er et år og derefter minimælk.
Men jeg ved det ikke 100% det er bare min fornemmelse.

-Nadia

Anmeld

24. maj 2008

bette

okay..
hov nu du siger mælk.. glemte jeg at sige til min dp.. ingen mælk til mikkel før han er 1 år.. basta. hehe

Anmeld

24. maj 2008

Nadi

Okay hvorfor ikke?? Er bare nysgerrig :$

Anmeld

24. maj 2008

bette

Nadi skriver:

Okay hvorfor ikke?? Er bare nysgerrig :$

hmm.. tja hvorfor ikke.. synes ikke det er nødvendigt.. og så er der jo alt det der med allergi og jeg skal komme efter dig...
ved egentlig ik hvorfor men det er bare blevet et princip sag for mig.. så mikkel drikker bare vand.. og han elsker det..
men han skal da også have mælk når han fylder et år..
men okay han får jo yoghurt engang i mellem... burde jo egentlig være det samme..
haha sorry det fik du nok ik noget ud af.. sidder jo bare her og diskutere med mig selv..
nåhh jo og en grund mere er at han ikke kan nå at drikke en mælk før den bliver for gammel.. og vi drikker jo ik sødmælk.. men øko. skummemælk

Anmeld

24. maj 2008

linemus

Får han så mme eller mm? For mælk har han da brug for i en eller anden form.

Anmeld

24. maj 2008

bette

linemus skriver:

Får han så mme eller mm? For mælk har han da brug for i en eller anden form.

nej det gør han heller ikke.. snakkede med sp om det, men hun sagde jeg skulle forhøre mig hos lægen.. og hun sagde at så længe han får ostemadder som han jo gør.. både skæreost og smelteost.. plus yoghurt.. så skulle han gerne være dækket ind.. og desuden spiser mikkel hva vi får til aftensmad..

:)

Anmeld

24. maj 2008

Nadi

Det tænkte jeg også på..

Anmeld

24. maj 2008

Loggidut

bettemouse skriver:

okay..
hov nu du siger mælk.. glemte jeg at sige til min dp.. ingen mælk til mikkel før han er 1 år.. basta. hehe

vi er også lige droppet ud, eller har dvalet lidt ned på mælken...for tif fik nogle forfærdelig tørre ben...nu venter jeg bare på at se om det bliver bedre!

Anmeld

24. maj 2008

bette

Loggidut skriver:

bettemouse skriver:

okay..

vi er også lige droppet ud, eller har dvalet lidt ned på mælken...for tif fik nogle forfærdelig tørre ben...nu venter jeg bare på at se om det bliver bedre!

okay håber det hjælper så..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.