(februar) Igen er vi ramt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2010

Muffinmus

årh hvor jeg håber hun gør det samme så...for alt saftevand er kommet op i dag og alt mad...Orker bare ikke det her ræs og er bange for hun ender på 7 kg nu..det må hun bare slet ikke.

I forvejer skal hun kontrolvejes igen fordi hun vejer for lidt igen nu.

Men dejligt at høre fisen har det bedre, det luner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

Mira0911

MariaE skriver:

årh hvor jeg håber hun gør det samme så...for alt saftevand er kommet op i dag og alt mad...Orker bare ikke det her ræs og er bange for hun ender på 7 kg nu..det må hun bare slet ikke.

Det har desværre vendt sig igen... Hun er meget sløv og slap... Er kun kommet af med en våd ble igår.. Og er stadig ikke kommet af med noget endnu her til morgen...

Vi tager til læge med hende og får det tjekket, for urin, det skal hun jo af med... Hun har ikke kastet op siden tidligt igår morges.. Hun afleverede så lige racer ble til mig igår aftes...

Det er bare noget øv og det er hårdt...

Anmeld

15. marts 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
MoarJ skriver:

Det går langt bedre... Hun er meget mere frisk nu... Og mere på dupperne...

Det er bare rigtig dejligt, at hører, at hun har det godt igen, har afleveret våde bleer og er sig selv

Anmeld

15. marts 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
MariaE skriver:

Øv øv øv - jeg håber også, at Tor snart bliver frisk igen og ikke taber sig mere

Helbredende knus

Anmeld

15. marts 2010

Mira0911

MoarHvidovre skriver:

Det er bare rigtig dejligt, at hører, at hun har det godt igen, har afleveret våde bleer og er sig selv

Hun er så blevet skidt igen.. Har lige været til læge med hende.. Jeg skulle bare sørge for at hun får væske, hvilket jeg gør i forvejen, og gå og vente på hun tisser igen..

Hun er meget slap i hele kroppen.. Hun kan slet ikke stå selv.. Hun falder sammen... Så hun ligger i sofaen med mig og putter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.