(februar) Igen er vi ramt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

872 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. marts 2010

Mira0911

Ja igen er Julie ramt af sygdom... Rigtig tynd racer røv... Opkast...

Det er så synd, og hader virkelig og se når hun ligefrem kæmper for at få kastet op... Stakkels pige...

Det startede i nat, hvor hun hostede meget voldsomt og samtidig kastede op...

Ellers var der ikke noget resten af natten... Hun kom i dp.. Uden at der var noget.. Da vi kom hjem derfra, begyndte det hele i begge ender...

Øv øv... Rigtig træls at være ramt..

Andre der også er ramt.?

Lægen sagde der er noget i omløb ved de små...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Øv øv øv - håber, at hun har fået det bedre. Det er bare så træls med de maver. Det er ikke så længe siden, at både Luka og Lina var ramt. Men selvfølgelig ikke på samme tidspunkt, hm hm.

Helbredende knus

Anmeld

13. marts 2010

Mira0911

MoarHvidovre skriver:

Øv øv øv - håber, at hun har fået det bedre. Det er bare så træls med de maver. Det er ikke så længe siden, at både Luka og Lina var ramt. Men selvfølgelig ikke på samme tidspunkt, hm hm.

Helbredende knus

Mange tak skal du have...

Vi kan slet ikke få noget mad i hende... Hun får 50 ml MME af gangen, sagde vagtlægen igår vi skulle gøre... Det ryger lige op igen... Hun kun fået 100 ml idag.. Ellers sover hun bare dagen væk.. Temperaturen ligger på 37.3 så det er ikke fordi hun har feber..

Hun har ikke tisset hele dagen idag, hvis hun ikke har gjort det i løbet af aften, skal hun indlægges...

Så håber så meget at hun kommer af med noget meget snart....

Anmeld

13. marts 2010

MoarHvidovre

MoarJ skriver:

Mange tak skal du have...

Vi kan slet ikke få noget mad i hende... Hun får 50 ml MME af gangen, sagde vagtlægen igår vi skulle gøre... Det ryger lige op igen... Hun kun fået 100 ml idag.. Ellers sover hun bare dagen væk.. Temperaturen ligger på 37.3 så det er ikke fordi hun har feber..

Hun har ikke tisset hele dagen idag, hvis hun ikke har gjort det i løbet af aften, skal hun indlægges...

Så håber så meget at hun kommer af med noget meget snart....

Åh nej, stakkels lille pus. Det er jeg rigtig ked af, at hører. Jeg håber, at hun snart kommer af med noget, så hun ikke bliver indlagt. Det er bare slet ikke rart når de er så syge.

Flere helbredende knus

Anmeld

13. marts 2010

Mira0911

MoarHvidovre skriver:

Åh nej, stakkels lille pus. Det er jeg rigtig ked af, at hører. Jeg håber, at hun snart kommer af med noget, så hun ikke bliver indlagt. Det er bare slet ikke rart når de er så syge.

Flere helbredende knus

Tak skal du have...

Jeg tror det ender med vi skal afsted... Tør heller ikke trække den ud og vente til imorgen...

Håber da ikke sådan en indlæggelse vare særlig lang tid...

Hun ligger i sengen helt fladet ud, hun ligger ikke som hun plejer.. Som sagt har hun slet ikke appetit, så tror næppe sygehuset vil kunne få noget i hende....

Anmeld

14. marts 2010

MoarHvidovre

MoarJ skriver:

Tak skal du have...

Jeg tror det ender med vi skal afsted... Tør heller ikke trække den ud og vente til imorgen...

Håber da ikke sådan en indlæggelse vare særlig lang tid...

Hun ligger i sengen helt fladet ud, hun ligger ikke som hun plejer.. Som sagt har hun slet ikke appetit, så tror næppe sygehuset vil kunne få noget i hende....

Hvordan går det med prinsessen?

Anmeld

14. marts 2010

Misjelle

MoarJ skriver:

Ja igen er Julie ramt af sygdom... Rigtig tynd racer røv... Opkast...

Det er så synd, og hader virkelig og se når hun ligefrem kæmper for at få kastet op... Stakkels pige...

Det startede i nat, hvor hun hostede meget voldsomt og samtidig kastede op...

Ellers var der ikke noget resten af natten... Hun kom i dp.. Uden at der var noget.. Da vi kom hjem derfra, begyndte det hele i begge ender...

Øv øv... Rigtig træls at være ramt..

Andre der også er ramt.?

Lægen sagde der er noget i omløb ved de små...

Jeg måtte også hente Linus fra dagpleje i torsdags med opkast og tynd mave
Heldigvis har vi ikke set noget til det siden, så satser stærkt på at han kommer i dagpleje i morgen.

Håber Julie har det bedre, det er bare så irriterende at være ramt af det sygdom hele tiden

Anmeld

14. marts 2010

Muffinmus

ved ikke m det er det, men lille bitte Tor har kastet ALT op de sidste 2 odage og hun tisser stort set ikke.Feber her i dag, men ikke igår.

Ringede til vagtlægen idag da hun jo i forvejen er for tynd, men der var ikke videre sympati for mig....

Nå, men ringer til min egen læge i morgen, for det dur ikke at der ingen våde bleer er.

Og hendes vægt sagde torsdag 7,4 kg, og jeg er bange for hun snart rammer de 7 hvis det fortsætter bare en dag mere....

Anmeld

14. marts 2010

Mira0911

MariaE skriver:

ved ikke m det er det, men lille bitte Tor har kastet ALT op de sidste 2 odage og hun tisser stort set ikke.Feber her i dag, men ikke igår.

Ringede til vagtlægen idag da hun jo i forvejen er for tynd, men der var ikke videre sympati for mig....

Nå, men ringer til min egen læge i morgen, for det dur ikke at der ingen våde bleer er.

Og hendes vægt sagde torsdag 7,4 kg, og jeg er bange for hun snart rammer de 7 hvis det fortsætter bare en dag mere....

Julie har også kastet op i 2 dage og tynd mave... Hun har ikke rigtig spist noget...

Vagtlægen vi snakkede med tidligere igår, sagde hvis hun ikke tissede i løbet af aften, skulle hun indlægges...

Hun tissede slet ikke igår.. Vi ringede til vagtlægen, og der kom en ud til os..

Kiggede på hende og han synes hendes tilstand var fin... Jeg skulle blive ved med at give hende sodavands is og saftevand.. I formiddags afleverede hun en ordenlig våd ble til mig...

Siden da har hun været ret frisk, kravlet rundt og været som hun plejer...

Hun virker ikke syg mere...

Anmeld

14. marts 2010

Mira0911

MoarHvidovre skriver:

Hvordan går det med prinsessen?

Det går langt bedre... Hun er meget mere frisk nu... Og mere på dupperne... :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.