Rejsestol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.485 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. maj 2008

propogberta

Supersmart rejsestol i lækre farver til 199kr. Stolen fylder ikke mere end en ble og er derfor nem at have med på tur i fx. pusletasken.
Stolen kan bruges fra 6-8mdr. eller når barnet selv kan sidde og indtil 2 år eller det ikke længere er nødvendigt :).
Stolen passer på langt de fleste stole (max ryghøjde 45cm). Den kan bestilles med ekstra ryghøjde til 275kr.
Stolen er lavet i kraftigt bomuldsstof og kan vaskes ved 40 grader.
Den fås i den stribede og i de tre farver på billedet herunder. Hvis man gerne vil have en anden farve så skriv hvad du kunne tænke dig og så finder vi ud af det :))
Den laves som bestillingsvare og leveringstiden er ca. 1 uge alt efter hvor meget jeg har der ligger.
Se den her: http://www.bricksite.com/dape?id=116433

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2008

Rasmine

Fårk den er smart.
Men lige et spørgsmål.
Kan barnet ikke falde ud til siden, så stolen vælter?

Anmeld

29. maj 2008

Piaa

Hej Anja
Vil bare benytte lejligheden til at sige at jeg har modtaget rejsestolen. Den er bare så:) smart og har opfyldt et stort ønske her med en stol som vi altid kan have med og som ikke fylder noget. Glæder mig til at have den med til Italien(C) til sommer. Men også med i barnevognen når jeg er på tur.
Tusinde tak for en kreativ løsning(H)

hilsen Piaa

Anmeld

29. maj 2008

propogberta

Hej Pia
Tak for de rosende ord:D! Vi er også super glad for vores egen!! Jeg håber i får lige så stor glæde af den:D!

Til Mebach
Nej de burde ikke kunne falde ud til siden ( det har jeg i hvert fald aldrig oplevet(?)). De er jo spændt helt fast til stolen og det foreste stykke stal igennem et bånd så det ikke glider ned...håber du forstår min forklaring:))!

mange hilsner fra Anja

Anmeld

29. maj 2008

propogberta

Forresten så er den sat ned til 175 kr. som i kan se på hjemmesiden:D...

Anmeld

31. marts 2009

Deo

Har du kun den ene? Kommer der ikke flere i andre farver???

Anmeld

31. marts 2009

Deo

Har du kun den ene? Kommer der ikke flere i andre farver??? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.