Prinsessen's hule uge 36 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.179 visninger
29 svar
0 synes godt om
11. marts 2010

LRJ

Her er lidt billeder fra i går - maven er faldet ned , og er li kommet hjem fra FG med beskeden om jeg skulle sove lidt, da jeg har åbnet mig mere, og har mange veer så mon det er snart hun kommer ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

Gaia

rigtig flot mave pøj pøj med det hele. Håber at du får en rigtig god fødsel.

Anmeld

11. marts 2010

N&J

Held og lykke med den forestående fantastiske oplevelse.. 

Anmeld

12. marts 2010

Bayze

Prinsessens hule - ha ha - hvor et nuttet navn og hvor er den fin, prinsessens hule:-)

Jeg kan ellers se at vi er lige langt - uge 36 - og du skriver også at du har 2,5 uger igen. Det gør mig da misundelig:-) hvordan kan det være at du ved det - skal du have planlagt kejsersnit?

Kh tina

Anmeld

12. marts 2010

Koen.

super fin mave

Anmeld

12. marts 2010

FruEllingsen

smuuk mave det bliver spændene og hun snart kommer

Anmeld

12. marts 2010

LRJ

tinpou skriver:

Prinsessens hule - ha ha - hvor et nuttet navn og hvor er den fin, prinsessens hule:-)

Jeg kan ellers se at vi er lige langt - uge 36 - og du skriver også at du har 2,5 uger igen. Det gør mig da misundelig:-) hvordan kan det være at du ved det - skal du have planlagt kejsersnit?

Kh tina

Jeg  bliver sat i gang omkring den 1. april fordi hun er meget meget stor, hun er næsten 2 ugers vægt større end hun skal være nu men hvis jeg kan føde selv inden er det bare rart

knus Lone

Anmeld

12. marts 2010

LRJ

Gaia skriver:

rigtig flot mave pøj pøj med det hele. Håber at du får en rigtig god fødsel.

Mange tak

håber os din fødsel bliver en fantastisk oplevelse   - her er der ikk sket yderligt i nat, har lidt småveer igen nu her, men jeg har fået sovet for første gang i lidt over en uge ( godt nok på smertestillende, men det li meget ) - Og Jm vil se mig senere igen for at se om der er sket mere i nat

Anmeld

12. marts 2010

Bayze

Lone H. skriver:

Jeg  bliver sat i gang omkring den 1. april fordi hun er meget meget stor, hun er næsten 2 ugers vægt større end hun skal være nu men hvis jeg kan føde selv inden er det bare rart

knus Lone

Nåh sådan! det er sjovt for som sagt, så er vi lige langt og jeg har også fået konstateret at drenegen jeg bærer på er en ordentlig krabat. Jeg har nemlig også prøvet at tage det der op med om fødslen evt skal sættes i gang i den tidlige ende af "normalperioden", men det har der overhovedet ikke været lydhørhed ovérfor. Men jeg erfarer også mere og mere at der er store forskelle på tilgangen til fødsler mellem landsdele og hospitaler.... Det kan selvfølgelig også være der er andre ting der er forskellige ved dig og mig der gør at situationen vurderes forskelligt:-)

Men hvor må det være fedt at kende tidspunktet, jeg er simpelthen ved at blive SÅ utålmodig:-)

Anmeld

12. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Du er vel nok fin!!!! Skøn mavse!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.