øv jeg bliver skaldet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.819 visninger
13 svar
0 synes godt om
23. maj 2008

Siber

Efter jeg er stoppet med at amme, ja så kan jeg bare hive mit hår af i store totter. Jeg er total øm i hovedbunden (kender i det hvis man ikke har haft håret opsat på længe, også når man tager elastikken ud, så er man helt øm) såen har jeg det! Det er fandema typisk, her har jeg kæmpet for at få langt hår til bryllupet, også ender jeg med at blive skaldet, øv! Knus Siber snart uden hår!:'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2008

Tynen

Sådan var mit hår og hovedbund også da jeg stoppede med at amme.

Det går heldigvis over, men det er da ikke det fede med slattent ammehår.

Anmeld

23. maj 2008

Siber

Tynen skriver:

Sådan var mit hår og hovedbund også da jeg stoppede med at amme.

Det går heldigvis over, men det er da ikke det fede med slattent ammehår.

Jamen så er jeg helt rolig, og ser frem til slattent ammehår, og håber at min frisør kan udrette mirakler. Jeg ville jo gerne være bare lidt smækker den dag!

8D

Anmeld

23. maj 2008

Tynen

Heldigvis kan man jo få extensions (Tror det staves sådan :) )

Ja, den dag skulle man da bare gerne se lidt lex ud :)

Anmeld

23. maj 2008

birgittemarie

Øv! Sådan teede mit hår sig også imens jeg ammede og det lignede den rene fåremassakre, hver gang jeg friserede mig eller vaskede hår 8( Synes nu alligevel, at det så ud af mere i afløbet og på børsten, end det kom til på hovedet og det gik i hvert fald ikke ud over længden, så jeg er sikker på, at du nok skal komme til at se smuk ud på din bryllupsdag alligevel :) Og tillykke forresten! Så, I skal giftes på Nova Marias dåbsdag :)

Kh Birgitte

Anmeld

23. maj 2008

Loggidut

jeg tror vi har haft den oppe før...og jeg kan sagtens huske dengang jeg fældede...aj hvor var jeg bare ked af det...var det ikke også i den forbindelse at vi opdagede BM´s trang til at lave store hår-klatter ?

aj jeg føler med dig, men jeg kan så trøste dig og sige det kun er en periode!

Anmeld

23. maj 2008

birgittemarie

Loggidut skriver:

jeg tror vi har haft den oppe før...og jeg kan sagtens huske dengang jeg fældede...aj hvor var jeg bare ked af det...var det ikke også i den forbindelse at vi opdagede BM´s trang til at lave store hår-klatter ?

Hæ hæ ;)

Anmeld

24. maj 2008

Loggidut

birgittemarie skriver:

Loggidut skriver:

Hæ hæ ;)

hæ hæ...right back at yarrrrrr....lol....

Anmeld

24. maj 2008

ka li ja

[citat][f][småt]Siber skriver:[/småt][/f] Efter jeg er stoppet med at amme, ja så kan jeg bare hive mit hår af i store totter. Jeg er total øm i hovedbunden (kender i det hvis man ikke har haft håret opsat på længe, også når man tager elastikken ud, så er man helt øm) såen har jeg det! Det er fandema typisk, her har jeg kæmpet for at få langt hår til bryllupet, også ender jeg med at blive skaldet, øv! Knus Siber snart uden hår!:'([/citat] ja sådan er der desværre mange der har det i større eller mindre grad efter amme stop. og ja du kan få extentions i, men hvis dit hår ser tyndt ud i toppen(skildningen) så er det ikke det der skal til. jo så kan man få en T parting. alt kan lade sig gøre;) men uanset hvad så tag ned og snak med din frisør om hvad der kan gøres med opsætning af dit hår til bryllupet. så blir du forhåentlig mere rolig. og bare rolig jeg tror ikke du blir skaldet.

Anmeld

24. maj 2008

Loggidut

[citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Siber skriver:[/småt][/f] Efter jeg er stoppet med at amme, ja så kan jeg bare hive mit hår af i store totter. Jeg er total øm i hovedbunden (kender i det hvis man ikke har haft håret opsat på længe, også når man tager elastikken ud, så er man helt øm) såen har jeg det! Det er fandema typisk, her har jeg kæmpet for at få langt hår til bryllupet, også ender jeg med at blive skaldet, øv! Knus Siber snart uden hår!:'([/citat] ja sådan er der desværre mange der har det i større eller mindre grad efter amme stop. og ja du kan få extentions i, men hvis dit hår ser tyndt ud i toppen(skildningen) så er det ikke det der skal til. jo så kan man få en T parting. alt kan lade sig gøre;) men uanset hvad så tag ned og snak med din frisør om hvad der kan gøres med opsætning af dit hår til bryllupet. så blir du forhåentlig mere rolig. og bare rolig jeg tror ikke du blir skaldet. [/citat] kalaha...kan jeg lige spørge dig om noget....??? de ting du nævner...hvad er det? min veninde er blevet vild meget tyndhåret efter den operation hun fik først på året...så det var ikke kun 50 kilo hun smed...fletningerne røg sgu også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.