Her er et.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2010

Tina2

Zafir skriver:

Jamen jamen. STort tillykke og sjovt at vi skal følges igen så!

Tak:-) Ja, super hyggeligt når man skal følges med nogle man kender :-)

Håber du har det godt? Jeg er simpelthen så nysgerrig efter at vide køn!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

Tina2

Strack skriver:

jamen dog  STORT STORT tillykke, det bliver spændende at følge med i

Tak Mette og tillykke med Mike:-)

Anmeld

15. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tina2 skriver:

Tak:-) Ja, super hyggeligt når man skal følges med nogle man kender :-)

Håber du har det godt? Jeg er simpelthen så nysgerrig efter at vide køn!!!!

JEg har det super godt. Herefter NF, er kvalmen og træt heden overstået... Så nu har jeg det super godt. Jeg har ikke nogen bekymringer mere og ikke noget kvalme. Jeg er heller ikke bange for MD, fordi han var SUPER MEGA grundig og tjækkede alt hvad der kunne tjækkes, til nf. Så der kommer ingen overraskelser.

Idun og Tom vil helt vildt gerne vide kønnet, så jeg slipper ikke for det... Jeg vil helst vente med det. Skal til md den 13. april.

Anmeld

17. marts 2010

Tina2

Zafir skriver:

JEg har det super godt. Herefter NF, er kvalmen og træt heden overstået... Så nu har jeg det super godt. Jeg har ikke nogen bekymringer mere og ikke noget kvalme. Jeg er heller ikke bange for MD, fordi han var SUPER MEGA grundig og tjækkede alt hvad der kunne tjækkes, til nf. Så der kommer ingen overraskelser.

Idun og Tom vil helt vildt gerne vide kønnet, så jeg slipper ikke for det... Jeg vil helst vente med det. Skal til md den 13. april.

Hvor dejligt du bare har det godt nu!!! Kan godt forstå det var slemt inden NF.....

Jeg havde kun kvalme fra uge 5-8 og uge 7 var HELT slem, ku nærmest ikke komme ud af sengen om morgenen.....

Har lige fået overtalt Thomas til "scanningspakke" i Hobro:-) Vi ville under alle omstændigheder ha en 3D som sidst, og det koster 1200 kr i Aalborg, men i Hobro kan man få en pakke der hedder tryghedsscanning uge 13-19 og en 3D fra uge 23-28. Så har bestilt tid til den trygheds idag, og fik tid d. 9. april:-) Og så kan nysgerrigmor her få kønnet at vide!!!

Anmeld

17. marts 2010

Tina2

Tina2 skriver:

Hvor dejligt du bare har det godt nu!!! Kan godt forstå det var slemt inden NF.....

Jeg havde kun kvalme fra uge 5-8 og uge 7 var HELT slem, ku nærmest ikke komme ud af sengen om morgenen.....

Har lige fået overtalt Thomas til "scanningspakke" i Hobro:-) Vi ville under alle omstændigheder ha en 3D som sidst, og det koster 1200 kr i Aalborg, men i Hobro kan man få en pakke der hedder tryghedsscanning uge 13-19 og en 3D fra uge 23-28. Så har bestilt tid til den trygheds idag, og fik tid d. 9. april:-) Og så kan nysgerrigmor her få kønnet at vide!!!

glemte lige at skrive at den pakke koster 1600 kr, så det er jo ikke meget mere end hvis det kun var en 3D:-)

Anmeld

17. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tina2 skriver:

glemte lige at skrive at den pakke koster 1600 kr, så det er jo ikke meget mere end hvis det kun var en 3D:-)

Dejligt.

Jeg tror nu bare at vi nøjes med MD og så kan jeg nok ikke komme udenom 3D scanning. Men altså... Det er mere Tom og Idun, der bare MÅ se...

Men det var da ret billigt, må man sige.

Anmeld

17. marts 2010

Tina2

Zafir skriver:

Dejligt.

Jeg tror nu bare at vi nøjes med MD og så kan jeg nok ikke komme udenom 3D scanning. Men altså... Det er mere Tom og Idun, der bare MÅ se...

Men det var da ret billigt, må man sige.

Ja, jeg synes faktisk også det er et rigtig godt tilbud:-) Min veninde har fået lavet det samme, hun er gravid i 28. uge og fik 3D'en i sidste uge... De ville dog ikke vide kønnet:-) Men nuiiii babyen ligner sin søster!!! :-)

Jeg synes 3D er det fedeste og en kæmpe oplevelse, så jeg glæder mig allerede.....

Tryghedsscanningen er nok mest for at få kønnet at vide, og så bare se bebsen igen:-) Og så gennemscanner de vist også, så det er jo superdejligt:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.