Her er et.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2010

Carina78

Så er det ikke længere nogen hemmelighed Det er jo ved at være længe siden, jeg fik et billede af en positiv test  

Jeg er så glad for, at du ikke skal gå og være bekymret mere over, om det hele er som det skal være!!

Jeg er simpelthed så glad på jeres vegne - selvom det ikke bliver 6 ugers forskel denne gang

Pas på dig selv søde - du er så langt væk nu....

Hils Thomas og ungerne!!!

Knuuuus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

Carina78

Og som jeg sagde i tlf, så er det da bare et SUPER billede af jeres lille reje

Anmeld

11. marts 2010

Tina2

Carina78 skriver:

Så er det ikke længere nogen hemmelighed Det er jo ved at være længe siden, jeg fik et billede af en positiv test  

Jeg er så glad for, at du ikke skal gå og være bekymret mere over, om det hele er som det skal være!!

Jeg er simpelthed så glad på jeres vegne - selvom det ikke bliver 6 ugers forskel denne gang

Pas på dig selv søde - du er så langt væk nu....

Hils Thomas og ungerne!!!

Knuuuus

Tak for det søde!  Ja, selvom du er langt væk, så er du jo lige ved hånden, ik?  Og det er bare dejligt!!!!

Nej, det bliver sgu da helt underligt du IKKE er 6 uger efter mig som de to andre gange......

Glæder mig til vi forhåbentlig meget snart ses!!!!! :-) Hils din dejlige familie

Anmeld

12. marts 2010

lene

Stort tillykke med den lille i maven , hvor er det bare skønt for jer

Knus Lene

Anmeld

12. marts 2010

Tina2

lene skriver:

Stort tillykke med den lille i maven , hvor er det bare skønt for jer

Knus Lene

Tak for det, Lene:-)

Anmeld

12. marts 2010

holbøll

Stort tillykke Tina. Det var da dejligt for Jer. "rejen" er da rigtig skøn på billedet

Anmeld

12. marts 2010

Avi

WAW....DET er bare et VILDT!!! godt billede af baby Jeg glæder mig til at se den Live

Knus Avi

Anmeld

12. marts 2010

Tina2

Tak skal I ha:-) Ja, billedet er pænt tydeligt, men det er helt klart fordi jeg er blevet scannet nedefra.... Så blir de MEGET tydeligere end hvis det er udenpå maven....

Jeg har også et som er taget da hun scannede udenpå maven, så kan I se forskellen.... På det billede ligger den også og kigger herud mod og rækker armen op som om den vinker:-) Men det er kanon meget forskel på billedkvaliteten....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. marts 2010

Fines mor

Stort tillykkkkkke ;-)

Men hva nu med vores komsammen i sep???

Anmeld

12. marts 2010

Tina2

Fines mor skriver:

Stort tillykkkkkke ;-)

Men hva nu med vores komsammen i sep???

Det er jo i starten af sept, og jeg har først termin d. 19

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.