Jeg bli'r jo aldrig færdig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

252 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. maj 2008

linemus

Er alene hjemme (med kun 2 børn) og skal rigtig hygge mig. Men nu har jeg siddet siden ungerne blev puttet og læst indlæg fra hele dagen, og hver gang jeg tror jeg er færdig, opdaterer jeg, og så er der en hel bunke mere !! Det kommer jeg jo ikke nedenunder af (hvor rodet efter aftensmaden stadig lurer...). Ih, altså....

Knus Line - et indlæg om indlæg og ingenting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2008

Tynen

Ja, det er mega træls ;)

Jeg er ved at dø af tørst og skal lige have malet hoveddøren før jeg kan gå i seng - Men rejser man sig?! Nej! Tænk hvis man gik glip af noget!

Og nu er kl. snart 23! Arh, kom nu i gang...!!

Anmeld

23. maj 2008

Siber

ja jeg sidder her også. Skulle engentlig gøre rent på badeværelset, rydde op, og gøre klar til i morgen hvor jeg skal holde Almas fødselsdag. Farmand er på sine egen polterarbend, og kommer hjem søndag!

Men nu må jeg snart videre i teksten
Hej hop Siber

Anmeld

23. maj 2008

linemus

Ha ha ha, hvor dejligt at man ikke er den eneste, der ikke kan få fingeren ud. Jeg er også ved at dø af tørst, men skal bare liiiiiiiige... Men jeg ved jo godt, hvad der venter, hvis jeg først går nedenunder 8(

Anmeld

23. maj 2008

Tikki

ha ha - godt at høre at vi ikke er de eneste, der ikke har fået ryddet af efter aftensmaden. Vi har simpelthen besluttet at lade det stå til i morgen - røvtræls og ulækkert, men vi gider bare ikke mere i dag og nu sover hun endelig lidt.......så burde vi måske være lidt sammen, manden og jeg?!...hmmmm, det er vi for trætte til så han spiller computer og jeg sidder her...ahhhhh dejligt :D

Anmeld

23. maj 2008

linemus

Åh, det gør jeg også alt for tit, men kun når jeg er alene - ellers sætter jeg manden til det. Det lyder altså ligesom hjemme hos os... er vi for trætte, sidder vi også ved hver vores computer :) Ren afslapning...

Ja, så trykkede jeg jo opdater igen ligefør, og for første gang her i aften, var der ikke kommet nye indlæg. Og hvad gør jeg så... går selvf. ind på Ordet er frit... 8D

Anmeld

23. maj 2008

Siber

nu må jeg vidst hellere sige tak for i aften, jeg havde glemt jeg også skulle i bad, for det når jeg ikke i morgen!

Vi ses hej hop og sov godt
Siber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.