Hvordan når man at læse 500 sider på 6 dage...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2010

Becks

Eva skriver:

Ok...Jeg har så bare ikke så mange timer om aftenen , er jo desværre alt det andet også og så synes jeg virkelig ikke teorier og andet guf bare sætter sig og da slet ikke ved bare at læse derud af...

Men altså en god bog eller faglitt fordi det har min interesse, det er heller intet problem, men det her eksamens tørre stof...uha..

Det kan også godt være svært, når det er sådan noget tørt noget, og så har jeg jo heller ikke børn, hvilket nok også gør det lidt nemmere hihi..

Men pøj pøj og god læselyst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

Honningblomst

Tjuhl skriver:

ja...du skal nok regne med at være noget klatøjet når de 6 dage er gået, men YOU CAN DO IT!

ja sgu...jeg SKAL bare gøre det...nu klarede vi den opgave trods ham der svigtede...så skal den ikke vælte her...

Anmeld

11. marts 2010

Honningblomst

Det kan også godt være svært, når det er sådan noget tørt noget, og så har jeg jo heller ikke børn, hvilket nok også gør det lidt nemmere hihi..

Men pøj pøj og god læselyst

Åh ja...der er en forskel...bare vent, den der træthed man har når man er på med børn dagen lang, den er ubeskrivelig... og tak..

Anmeld

11. marts 2010

Bavianis

Eva skriver:

Jeg skal læse op til eksamen....kommunikation, identitet, socialkommpetencerog så lige noget udviklingspsyk.En god blanding..

Har selv læst 5 år. Og svaret er: Det kan man ikke. Dem der GØR det alligevel, har ikke noget socialt liv ved siden af. Du har børn, så glem det og vær stolt over alt det du når!

You go! 

Anmeld

11. marts 2010

XXSS

Eva skriver:

Jeg skal læse op til eksamen....kommunikation, identitet, socialkommpetencerog så lige noget udviklingspsyk.En god blanding..

Lyder som et mix  - jeg håber da at du har dagen til at læse op i også? ellers ville jeg nok også føle mig lidt presset... Men selvfølgelig når du det og hænger det fast, man skal jo også lære at skimte det, som ikke er så vigtigt som noget af det andet - det har jeg i hvert fald lært... Selvom det er ret svært

Anmeld

11. marts 2010

Honningblomst

Tanja78 skriver:

Lyder som et mix  - jeg håber da at du har dagen til at læse op i også? ellers ville jeg nok også føle mig lidt presset... Men selvfølgelig når du det og hænger det fast, man skal jo også lære at skimte det, som ikke er så vigtigt som noget af det andet - det har jeg i hvert fald lært... Selvom det er ret svært

Tak for din egode råd...må prøve at se om jeg kan hurtig læse og bare skrive små noter.

Konrad er i børnehave fra 8.30-12, så jeg har de timer..

Anmeld

11. marts 2010

XXSS

Det skal nok gå fint - rigtig god fornøjelse  Men har desværre ikke som sådan et godt råd, ved bare min veninde har 3 børn og hun har læst psykologi, det foregik i dagtiden mens ungerne var ude af huset, og så tog farmand dem med over til mormor eller farmor nogle dage til aftensmad, så der lige var lidt ekstra tid at give af..

Anmeld

11. marts 2010

Honningblomst

Tanja78 skriver:

Det skal nok gå fint - rigtig god fornøjelse  Men har desværre ikke som sådan et godt råd, ved bare min veninde har 3 børn og hun har læst psykologi, det foregik i dagtiden mens ungerne var ude af huset, og så tog farmand dem med over til mormor eller farmor nogle dage til aftensmad, så der lige var lidt ekstra tid at give af..

Håber det går...ville også være nemmere hvis Konrad var kørt ind og jeg ikke var alene med drengene, men tja, det er jo de vilkår,så må dælme bare tage mig sammen..

Anmeld

11. marts 2010

Sofia

Jeg læser 15-20 sider i timen, og så sidder det fast.. Så du er nok nød til at satse på at få mindst 5 gode læsetimer pr. dag i 6 dage, så skal du nok nå det.

Anmeld

11. marts 2010

Honningblomst

ViolaFie skriver:

Jeg læser 15-20 sider i timen, og så sidder det fast.. Så du er nok nød til at satse på at få mindst 5 gode læsetimer pr. dag i 6 dage, så skal du nok nå det.

Ok...og tak.,det var lige noget jeg kunne forholde mig til.. måske jeg skulle tage tid på mig når jeg læser..men har jeg tre timer når Konrad er i bh og så ellers to når de sover i tre dage,så er de sidste timer i weekenden og ja, i morgen er der også...mon ikke det går så-..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.