Putte/Sove helvede i 2.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

901 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. maj 2008

Tynen

Nu ved jeg godt at det er normalt med en reaktion på DP-start m.m. men kan det virkelig være rigtigt at jeg ikke kan få ungen til at sove i sin barnevogn mere?

Hun kan nu ikke længere falde i søvn når barnevognen står stille. Hun bliver bundhysterisk!
Sommetider går vi i 5 kvarter uden held - Hun sætter sig op hele tiden selvom hun er ved at dejse om af træthed.
Hun gnider sig i øjnene og er helt rød omkring dem - Alligevel vil hun ikke sove når hun kommer fra DP på trods af at hun faktisk kun sover en time deroppe også.

Det var noget helt andet hvis hun var glad og frisk, men tvært imod er hun sur, pyller og tvær og gnider øjne når man efter så lang tid giver op.
Jeg vil helst ikke have hun sover efter kl. 1730 så giver op deromkring.

Om aftenen starter det nye show så - Det tager tit over 45 min. at få hende til at falde til ro.
Igen fordi hun konsekvent sætter/rejser sig op og skriger hvis jeg ligger hende ned eller hun ikke har flere kræfter til at rejse sig op igen.

Jeg savner den tid hvor hun sov kl. 2000 sharp og bare skulle have flasken og PLING! så sov hun - Den tid er godt nok ovre nu og jeg er ved at gå fuldstændig bananahamic over det.

BTW så kan DPén bare ligge hende ud og så sover hun.

Ved ikke hvad jeg vil med det her - Nogle der ved hvornår det går over mons tro?! :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2008

birgittemarie

Lur mig, om det ikke er ovre efter tigerspringet... Og det burde være snart. Det ligger ved 46. uge og de skulle blive helt normale og glade igen mellem uge 47 og uge 50, tror jeg det var...
Held og lykke, det trækker tænder ud, det putteballade +o(

Kh Birgitte

Anmeld

23. maj 2008

linemus

Puha, har ikke de vise ord. Men har du prøvet at lade hende være ude i barnevognen? Signe bliver hysterisk nogengange, når jeg lægger hende i barnevognen, og kæmper sig op at sidde. Jeg gider ikke det pjat (Læs: jeg har andre børn at se til også), så jeg går ind og holder så øje med hende. I dag f.eks. sad hun bare lang tid og stirrede ud i luften. Så legede hun lidt med dynen og faldt pludselig i søvn. Jeg holder øje, så når hun begynder at sidde og nikke, eller falder forover ned på dynen, går jeg ud og putter hende.

Ved ikke om det dur med Stella-pigen...

Anmeld

23. maj 2008

Tikki

åhhhh det er så frustrerende. Jeg kan kun sige det er præcis også sådan her. Skrig og skrål - her til aften tog det 2 timer før hun faldt i søvn. På trods af hun kun har sovet 1 lur i dag på 1,5 timer, har været til babysvømning og lege i sandkassen med naboen. Hun stod op i sengen konstant og vi lagde hende ned igen 40 gange. Her har jeg overgivet soveposten til manden for jeg er brugt - virkelig brugt, og han er mere tålmodig end jeg. Vi deler nætterne mellem os og håber håber håber på det er en periode, vi bare skal i gennem......og så må jeg ligne en tømmermændsrøv mens det står på og blive lækker igen, når hun jo selvfølgelig meget snart bliver hendes gamle jeg ;)

Anmeld

23. maj 2008

Tynen

Hvis jeg lader hende sidde, starter hun med at sidde og synge i laang tid og så bliver hun mere og mere hys.

Hvis jeg går med hende smider hun sig tit forover af træthed - Blunder 30 sek. og farer så op og er frisk igen??!

Folk sagde det blev så meget nemmere når hun startede i DP, men hun har faktisk aldrig sovet mindre :)
1 time pr. dag har hun klaret sig med i 2 dage nu - Mærkelig, hysteriske barn :)

Anmeld

23. maj 2008

birgittemarie

Tynen skriver:

Hvis jeg lader hende sidde, starter hun med at sidde og synge i laang tid og så bliver hun mere og mere hys.

Hvis jeg går med hende smider hun sig tit forover af træthed - Blunder 30 sek. og farer så op og er frisk igen??!

Folk sagde det blev så meget nemmere når hun startede i DP, men hun har faktisk aldrig sovet mindre :)
1 time pr. dag har hun klaret sig med i 2 dage nu - Mærkelig, hysteriske barn :)

Sådan har Nova Maria tit teet sig - i perioder altså. Det går over igen, så fat mod, gamle tunis...

Anmeld

23. maj 2008

Plysbjørnen

Har du overvejet bare at stoppe hende i hendes seng??? I stedet for at det partu skal være i barnevognen...

Bare et lille forslag...

Betina1978 - Laura 010807 - Lillebror 19+3

Anmeld

23. maj 2008

Tikki

linemus skriver:

Puha, har ikke de vise ord. Men har du prøvet at lade hende være ude i barnevognen? Signe bliver hysterisk nogengange, når jeg lægger hende i barnevognen, og kæmper sig op at sidde. Jeg gider ikke det pjat (Læs: jeg har andre børn at se til også), så jeg går ind og holder så øje med hende. I dag f.eks. sad hun bare lang tid og stirrede ud i luften. Så legede hun lidt med dynen og faldt pludselig i søvn. Jeg holder øje, så når hun begynder at sidde og nikke, eller falder forover ned på dynen, går jeg ud og putter hende.

Jeg har også prøvet det, men så kom naboen ind og bankede på og spurgte om jeg godt vidste, min datter græd :D En anden gang stoppede en ældre dame op ude på vejen og forsøgte at få kontakt med mig ved at vinke med sin stok - jeg lod som om jeg ikke så hende, hvorefter hun bankede på mit vindue og pegede på barnevognen :D Her i København kan de sørme ikke ligge længe og græde i vognen :D

Anmeld

23. maj 2008

Tynen

Jeanette skriver:

linemus skriver:

Jeg har også prøvet det, men så kom naboen ind og bankede på og spurgte om jeg godt vidste, min datter græd :D En anden gang stoppede en ældre dame op ude på vejen og forsøgte at få kontakt med mig ved at vinke med sin stok - jeg lod som om jeg ikke så hende, hvorefter hun bankede på mit vindue og pegede på barnevognen :D Her i København kan de sørme ikke ligge længe og græde i vognen :D

CHRIST!
Folk skulle bare vide hvad man ellers går igennem for at få dem til at sove :)

Anmeld

23. maj 2008

linemus

Jeanette skriver:

linemus skriver:

Ja okay, det er ikke let så. Her kommer mine kære genboer også en gang imellem for lige at se, om alt er vel :D Signe er en værre skriger, så de bliver helt bekymrede - synes det er lidt sødt og egentlig også betryggende (det er et ældre ægtepar - Kamma og Ingemann - det er da sødt). Men ville nok ikke lige synes det samme, hvis det var vildt fremmede der kom forbi...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.