kan man det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2010

Bavianis

Jeg synes faktsik også det virker rigtigt godt sammen. Bolereoen, der er lidt rå går rigtigt fint i spænd med kjolen synes jeg;-) Sammen med et par rappe høje sorte sko eller sandaler bliver du bare Killah!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

JonTri

Hej hej...

Det er en fin kjole - har lige stået og gloet på den i dag faktisk... jeg er dog en gammel krage, der mener at hvidt (i flere nuancer) hører bruden til denne ene dag - til gengæld kan man få kjolen i en rigtig fin lys (sart) lilla og vist nok også andre farver... men det afhænger jo af festen, hvad der menes om farven hvidt til bryllup.

/Rikke 

Anmeld

12. marts 2010

karina1980

rikkekrogh skriver:

Hej hej...

Det er en fin kjole - har lige stået og gloet på den i dag faktisk... jeg er dog en gammel krage, der mener at hvidt (i flere nuancer) hører bruden til denne ene dag - til gengæld kan man få kjolen i en rigtig fin lys (sart) lilla og vist nok også andre farver... men det afhænger jo af festen, hvad der menes om farven hvidt til bryllup.

/Rikke 

ved godt den kan fåes i lilla, men har købt den i den vide fordi...jaa den lille farve gik bare absolut ikke til mig og den fåes desværre kun i de 2 farver ifølge villa

Anmeld

12. marts 2010

otlitrom

rikkekrogh skriver:

Hej hej...

/Rikke 

Er helt enig. Jeg ville også blive skuffet som brud, hvis én stod i en kjole i hvide nuancer....

Når det så er sagt, så synes jeg du skal gøre som du vil.. Men som RumlesMor skrev, så kunne man jo spørge bruden, om det var OK? Så er der i hvert fald ingen ko på isen. (Ved ikke om du allerede har gjort det, har ikke læst alle indlæg lige grundigt )

Men smuk kjole! Og jakken er også fed, den bryder lidt det "fine".. Men ville nok tage en Boleo, som lisbethita foreslår

Anmeld

14. marts 2010

karina1980

kitty skriver:

Er helt enig. Jeg ville også blive skuffet som brud, hvis én stod i en kjole i hvide nuancer....

Når det så er sagt, så synes jeg du skal gøre som du vil.. Men som RumlesMor skrev, så kunne man jo spørge bruden, om det var OK? Så er der i hvert fald ingen ko på isen. (Ved ikke om du allerede har gjort det, har ikke læst alle indlæg lige grundigt )

Men smuk kjole! Og jakken er også fed, den bryder lidt det "fine".. Men ville nok tage en Boleo, som lisbethita foreslår

bruden er spurgt og hun var ligeglad så længe at jeg ikke dukkede op i en helt hvid kjole, dog synes hun jakken var for meget, så hun sender mig noget andet jeg kunne have på spændende

Anmeld

15. marts 2010

otlitrom

karina1980 skriver:

bruden er spurgt og hun var ligeglad så længe at jeg ikke dukkede op i en helt hvid kjole, dog synes hun jakken var for meget, så hun sender mig noget andet jeg kunne have på spændende

Jamen så er der jo ingen ko på isen!

Jeg håber i får en dejlig fest, og er sikker på at du ser brnadgodt ud i kjolen

Anmeld

15. marts 2010

skoust

kunne godt tænke mig og se nigen billeder af dine tatoveringer så jeg ligesom kan sætte mig ind i hvad de mener med at du burde dække dem..

Anmeld

15. marts 2010

karina1980

kunne godt tænke mig og se nigen billeder af dine tatoveringer så jeg ligesom kan sætte mig ind i hvad de mener med at du burde dække dem..

jamen det får du da lige

det første langt fra så man kan se hvor de sidder, den ene er jo dækket

og så lige 2 lidt tættere på så der kan ses hvad de forstillere(tyr og vædder)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. marts 2010

skoust

synes altså ikke de er grimme.. men det er jo smag og behag.. jeg tænker bare hvis du tager den flotte kjole på og så en bolero på ud over ved du hvad så er du jo bare skide smuk!

Anmeld

15. marts 2010

karina1980

skoust skriver:

synes altså ikke de er grimme.. men det er jo smag og behag.. jeg tænker bare hvis du tager den flotte kjole på og så en bolero på ud over ved du hvad så er du jo bare skide smuk!

ja det håber jeg.

bruden kommer her i weekenden og ser kjolen IRL og på, hun har nemlig noget hun tror kunne være flot til den, ellers så har jeg fundet både sjal og bolero til nu man skal jo have lidt at vælge imellem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.