kan man det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.588 visninger
20 svar
0 synes godt om
11. marts 2010

karina1980

jeg skal til bryllup her den 10 april og har så for en gangs skyld fundet en kjole der bare sidder perfekt

men da det jo er i april er det jo ikke super varmt og der er nogle personer der synes at jeg bør dække mine tattooer til men kan de 2 her godt gå sammen,

større billeder kan ses her http://www.smartgirl.dk/fashion/VisVare.asp?ID=45007&mid=71

http://www.smartgirl.dk/Fashion/visvare.asp?ID=40812

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

Honningblomst

karina1980 skriver:

jeg skal til bryllup her den 10 april og har så for en gangs skyld fundet en kjole der bare sidder perfekt

men da det jo er i april er det jo ikke super varmt og der er nogle personer der synes at jeg bør dække mine tattooer til men kan de 2 her godt gå sammen,

Tjo....synes måske det vil ødelægge lidt af det fineog smukke ved kjolen at have en sort udover hvor der også er noget mønster i...jeg tænker noget lignende over, men uden mønster og meget enkelt måske lidt gennemsigtigt.

At du har tatoveringer er vel dit valg og ikke noget andre skal bestemme over...for så er det da ærgeligt at have dem, hvis det begrænser dit valg af tøj.

Jeg synes egentlig kjolen skal stå alene, men er måske mere til sommer brug. Men smuk, det er den..

Knus Eva

Anmeld

11. marts 2010

lisbethita

Hejsa :-) Hmm.....ja de kan godt gå sammen, men du vil gøre digselv en tjeneste, hvis du fandt en mørkegrå boleo, som ikke knappes forrest. Det ødelægger nemlig lidt den SMUKKE kjole, som du har fundet dig :-)

Men selve formen på boleoen er super!!!!

Håber, at du kan bruge det til noget :-)

KH Lisbeth

Anmeld

11. marts 2010

XXSS

Jeg synes at kjolen er rigtig fin , eventuelt kan du købe et sjal - det gjorde jeg da vi skulle til bryllup - jeg købte en rigtig flot sort kjole (hvilket i nogles øjne er et no go til et bryllup - altså det sorte), men what so ever, så gav jeg altså mange penge for den her Karen Millen kjole så på skulle den  - jeg gik så på udkig efter nogle flotte sjaler, og bar et i lille, så fik manden lov til at bære lilla skjorte og slips .

Det kunne være et alternativ i hvert fald, sjal eller tørklæde

Håber du finder det rette - jeg googlede for at finde nogle forskellige varianter, men da det er så meget oppe i tiden, med de store sjaler, tørklæder var det ikke noget problem og det kan jo altid bruges i andre sammenhænge, den sorte bolero er også flot, men kunne se skide godt ud til at par slidte jeans

Knus Tanja

Anmeld

11. marts 2010

karina1980

Eva skriver:

Tjo....synes måske det vil ødelægge lidt af det fineog smukke ved kjolen at have en sort udover hvor der også er noget mønster i...jeg tænker noget lignende over, men uden mønster og meget enkelt måske lidt gennemsigtigt.

At du har tatoveringer er vel dit valg og ikke noget andre skal bestemme over...for så er det da ærgeligt at have dem, hvis det begrænser dit valg af tøj.

Jeg synes egentlig kjolen skal stå alene, men er måske mere til sommer brug. Men smuk, det er den..

Knus Eva

gennemsigtigt, det havde jeg da slet ikke tænkt på.

jeg er også vild med kjolen som den er, men kan godt se hvad de mener.

har også matte tage diskusionen om at have hvidt på til et bryllup med samme 3 personer, men mener bestemt ikke jeg stjæler noget ved at komme i en råhvid kjole med sort mønster.

men gennemsigtig, den må altså lige lures på. så har jeg da lyttet *lidt* til dem

Anmeld

11. marts 2010

karina1980

Tanja78 skriver:

Jeg synes at kjolen er rigtig fin , eventuelt kan du købe et sjal - det gjorde jeg da vi skulle til bryllup - jeg købte en rigtig flot sort kjole (hvilket i nogles øjne er et no go til et bryllup - altså det sorte), men what so ever, så gav jeg altså mange penge for den her Karen Millen kjole så på skulle den  - jeg gik så på udkig efter nogle flotte sjaler, og bar et i lille, så fik manden lov til at bære lilla skjorte og slips .

Det kunne være et alternativ i hvert fald, sjal eller tørklæde

Håber du finder det rette - jeg googlede for at finde nogle forskellige varianter, men da det er så meget oppe i tiden, med de store sjaler, tørklæder var det ikke noget problem og det kan jo altid bruges i andre sammenhænge, den sorte bolero er også flot, men kunne se skide godt ud til at par slidte jeans

Knus Tanja

et sjal var også en rigtig god idé,  tror endda jeg måske har et liggende der kan bruges

Anmeld

11. marts 2010

karina1980

lisbethita skriver:

Hejsa :-) Hmm.....ja de kan godt gå sammen, men du vil gøre digselv en tjeneste, hvis du fandt en mørkegrå boleo, som ikke knappes forrest. Det ødelægger nemlig lidt den SMUKKE kjole, som du har fundet dig :-)

Men selve formen på boleoen er super!!!!

Håber, at du kan bruge det til noget :-)

KH Lisbeth

det havde jeg slet ikke tænkt på, ja selvfølgelig skal det ikke være en der er lukket 

hvor er det fedt med den respons, tak

Anmeld

11. marts 2010

RumlesMor

karina1980 skriver:

gennemsigtigt, det havde jeg da slet ikke tænkt på.

jeg er også vild med kjolen som den er, men kan godt se hvad de mener.

har også matte tage diskusionen om at have hvidt på til et bryllup med samme 3 personer, men mener bestemt ikke jeg stjæler noget ved at komme i en råhvid kjole med sort mønster.

men gennemsigtig, den må altså lige lures på. så har jeg da lyttet *lidt* til dem

Til min søsters bryllup havde jeg også en råhvid kjole på med sort print/mønster...en kjole min søster havde godkendt. Og på et tidspunkt efter maden hvor min søster og jeg sad sammen, mente flere af de ældre familie-medlemmer jeg skulle irettesættes....for at stjæle min søsters "farve" på hendes dag...OMG!

Min søster grinede bare og sagde at den kjole altså var forhåndsgodkendt!

Så tror det er noget der hører den ældre generation til?

Men hvad ved jeg om traditioner? Min drøm er at holde et bryllup hvor ALLE gæster har bare fødder og sand mellem tæerne.

Anmeld

11. marts 2010

lisbethita

karina1980 skriver:

det havde jeg slet ikke tænkt på, ja selvfølgelig skal det ikke være en der er lukket 

hvor er det fedt med den respons, tak

He he...arbejder selv mode til hverdag... eller dvs. jeg er på barsel lige nu, så jeg er jo nok vant til det :-)

Men kjolen er super smuk...!!! Og det var boleoen egentligt også...men som en anden skriver også, så gemmer den for meget af den smukke kjole. Det fede er, hvis du kan finde en flot en, som du også kan bruge til andet bagefter. Der findes mange flotte...jeg sælger jo selv tøj også, men har ikke lige en der kunne være et forslag, så du kan se, hvad jeg mener...

Håber du finder en flot en :-)

Anmeld

11. marts 2010

ønskebørn74

karina1980 skriver:

større billeder kan ses her http://www.smartgirl.dk/fashion/VisVare.asp?ID=45007&mid=71

http://www.smartgirl.dk/Fashion/visvare.asp?ID=40812

DU bliver bare for lækker!!!! Synes det er så flot sammen!!!!

Knus Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.