nøøøøøøj hvor er jeg glad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

530 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. maj 2008

Loggidut

glad for alt hvad jeg har lært her sammen med jer...og for den tid jeg har haft hjemme, og fået lov til at dele ...bare en smule med jer.

nu kunne jeg lige se under emnet med tandbørstning, at en skriver at hun bruger kaufies sang...

og så kom jeg til at tænke på alle de små triks og gode råd jeg har hamstret mig her...

tiden ville godt nok havde været svær...og kedelig...hvis jeg ikke havde haft jer herinde!

bare lige et følelsesudbrud inden jeg smutter fra min puter igen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2008

Kaufie

Helt enig med Sloggi :))

Jeg har så ondt af dem, der er på barsel uden at have adgang til computer (jo, de findes!!! - I hvert fald kender jeg en, der ikke er på nettet)

Mette, der hænger her mens drengen falder i søvn.

Anmeld

23. maj 2008

Siber

så enig så enig!
Hvad skulle jeg dog have gjort uden jer? Jeg var rendt fra hus og hjem!
Tak tøser, I får en krammer når vi ses til fest! (H)

Knus Siber

Anmeld

23. maj 2008

Tynen

Ja, tilslutter mig lige her!! :)

Låve ya guys (L)

Anmeld

23. maj 2008

Tikki

jeps (L)

Anmeld

23. maj 2008

bette

yeps.. ville gå helt i ble, grød og flaskerne.. så elsker uden tvivl også jer alle sammen herinde.. selvom jeg ikke har været med så længe.. føler jeg allerede at jeg er med herinde..

så tak for det piger.. og tak for alle de gode råd..

Anmeld

23. maj 2008

ivfmarie

Åh ja Loggi... du har så evig ret!
Det er bare ufatteligt hvad vi har givet hinanden af små og store råd, glæder og sorger, og ufattelig mange herlige stunder med den batteridrevne på lårene 8D

Love U girlz!!

Anmeld

23. maj 2008

linemus

Jeps, enig enig... Ved heller ikke hvad jeg skulle have gjort uden jer :) (ryddet op?)

(L) Line

Anmeld

23. maj 2008

Tynen

linemus skriver:

Jeps, enig enig... Ved heller ikke hvad jeg skulle have gjort uden jer :) (ryddet op?)

(L) Line

Og måske endda have haft et corny hjem?!

Anmeld

23. maj 2008

BellaT

Saaaandt nok! Jeg har lært så meget af jer herinde, at andre spørger mig til råds om babyer. Og jeg vidste ikke specielt meget før. Så mange tak(L)!! Knus fra Helle - en af baby-eksperterne fra juli '07.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.