pusletaske igen igen (sorry)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2010

LauraLW

Sanne og Nicklas skriver:

Ved de sælger dem i ønskebørn her i odense

ok.... lidt langt hehe. Kan simpelthen ikke finde en forhandlerliste, det irriterer mig lidt...

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

SaNiNa

LauraLW skriver:

ok.... lidt langt hehe. Kan simpelthen ikke finde en forhandlerliste, det irriterer mig lidt...

Laura

prøv at skirv til dem og høre hvor de forhandler dem

Anmeld

11. marts 2010

LauraLW

prøv at skirv til dem og høre hvor de forhandler dem

Ja det må jeg prøve... hvor stor virkede den du har valgt i virkeligheden? Samlignet med de pusletasker du kan få til barnevogne og gaia & co taskerne?

Laura

Anmeld

11. marts 2010

SaNiNa

LauraLW skriver:

Ja det må jeg prøve... hvor stor virkede den du har valgt i virkeligheden? Samlignet med de pusletasker du kan få til barnevogne og gaia & co taskerne?

Laura

Jamen den stor tvilling taske fra gaia og ko hvade vi jo før og den her er måske lige en lille smule mindre men det er ikke ret meget.

jeg kan slet ikke vente på tasken kommer håber på den kommer i morgen eller å lørdag

Anmeld

11. marts 2010

LauraLW

Jamen den stor tvilling taske fra gaia og ko hvade vi jo før og den her er måske lige en lille smule mindre men det er ikke ret meget.

jeg kan slet ikke vente på tasken kommer håber på den kommer i morgen eller å lørdag

Det er da også helt vildt fedt, kan godt forstå du glæder dig! Jeg glæder mig til jeg en dag beslutter mig, hehe, og bestiller. :-) Tænkte bare pludselig om den var gigantisk... svært at forholde sig til når man bare sidder her og ser på dem.

Anmeld

11. marts 2010

SaNiNa

LauraLW skriver:

Det er da også helt vildt fedt, kan godt forstå du glæder dig! Jeg glæder mig til jeg en dag beslutter mig, hehe, og bestiller. :-) Tænkte bare pludselig om den var gigantisk... svært at forholde sig til når man bare sidder her og ser på dem.

den er jo ikke lille... men stor og fin hvis man skal afsted tit i weekenderne som os

Anmeld

11. marts 2010

Tulle28

De kan ihvertfald købes online på bystroom.dk

Anmeld

11. marts 2010

LauraLW

Tulle28 skriver:

De kan ihvertfald købes online på bystroom.dk

Ja det ved jeg, det er der jeg kigger konstant hehe. Men ville gerne have en ide om hvor store de er i virkeligheden... Nu har jeg jo ikke født endnu, så ved ikke hvilken str pusletaske der er det bedste, så derfor ville jeg gerne se en i virkeligheden. :-)

Anmeld

11. marts 2010

Tulle28

LauraLW skriver:

Ja det ved jeg, det er der jeg kigger konstant hehe. Men ville gerne have en ide om hvor store de er i virkeligheden... Nu har jeg jo ikke født endnu, så ved ikke hvilken str pusletaske der er det bedste, så derfor ville jeg gerne se en i virkeligheden. :-)

Aha... Ja det kan jeg godt se:-)

Jeg endte med at købe en rigtig lækker lædertaske/shopper i de samme mål som pusletasken fra By Stroom - og den ER altså temmelig stor.

Anmeld

11. marts 2010

Cris

Du skal kigge på indretningen af taske. hvis der kun er store rum kan tasken hurtig bliver uoverskuelig hvis du midt i skiftningen skal bruge en eller anden lille ting

vi valgte denne her fordi der er gode store rum i men osse nogle små til sokker sutter osv.

men ellers syntes jeg det skal være den første. har du været ude i en butik og kigge i den eller?

Den kan jeg bedst lide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.