pusletaske igen igen (sorry)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.752 visninger
23 svar
0 synes godt om
10. marts 2010

LauraLW

Affødt af den lange pusletasketråd, så er det nu blevet et projekt for mig... VIL have en af de der lækre dyre (tak skatte-far) pusetasker fra By Stroom. - Er kommet så langt at den skal have en klassisk farve (sort, grå eller brun f.eks), og har nu forelsket mig i to modeller:

Den ene er klassisk, lidt firkantet, men fed :-) Og sikkert nem at holde orden i.

Den anden er lidt mere anti pusletaske agtig, men synes den har et fedt design. - Er dog bange for at den er upraktisk, selvom jeg synes den er super fed.

Så håber i gider hjælpe med jeres gode råd og erfaringer

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

eliasogmor

vil nok vælge den første..men de er begge fede.....

Anmeld

11. marts 2010

RumlesMor

Affødt af den lange pusletasketråd, så er det nu blevet et projekt for mig... VIL have en af de der lækre dyre (tak skatte-far) pusetasker fra By Stroom. - Er kommet så langt at den skal have en klassisk farve (sort, grå eller brun f.eks), og har nu forelsket mig i to modeller:

Den ene er klassisk, lidt firkantet, men fed :-) Og sikkert nem at holde orden i.

Den anden er lidt mere anti pusletaske agtig, men synes den har et fedt design. - Er dog bange for at den er upraktisk, selvom jeg synes den er super fed.

Så håber i gider hjælpe med jeres gode råd og erfaringer

Er selv en glad og stolt ejer af BabyStroom pusletaske, dog ikke nogen af de viste modeller. Fik en Aida af kæresten i julegave...

Jeg ville vælge den nederste...den er jeg nemlig også helt vild med. De er jo indrettet med en masse rum, så den skal nok klare opgaven .

Anmeld

11. marts 2010

Loa

Syntes den nederste er fedest... Den anden ser en lille smule mere arbejdsagtigt ud, for mig......

Men kender dog ingen af dem, så bedømmer udelukkende ud fra billederne....

Anmeld

11. marts 2010

Corn

Suk, jeg har også kastet min kærlighed på de to...

Men afventer skattefar, som har udvalgt mig til stikprøve gennemgang....

Anmeld

11. marts 2010

SaNiNa

Du skal kigge på indretningen af taske. hvis der kun er store rum kan tasken hurtig bliver uoverskuelig hvis du midt i skiftningen skal bruge en eller anden lille ting

vi valgte denne her fordi der er gode store rum i men osse nogle små til sokker sutter osv.

men ellers syntes jeg det skal være den første. har du været ude i en butik og kigge i den eller?

Anmeld

11. marts 2010

FruEllingsen

jeg ville vælge den øverste

Anmeld

11. marts 2010

Tulle28

Jeg havde faktisk udset mig den øverste - bare i grå - men endte med at købe en anden taske:-) Synes den anden er lidt for feminin, hvis farmand skal ud og trille med barnevognen...

Knus Tulle

Anmeld

11. marts 2010

LauraLW

Sanne og Nicklas skriver:

Du skal kigge på indretningen af taske. hvis der kun er store rum kan tasken hurtig bliver uoverskuelig hvis du midt i skiftningen skal bruge en eller anden lille ting

vi valgte denne her fordi der er gode store rum i men osse nogle små til sokker sutter osv.

men ellers syntes jeg det skal være den første. har du været ude i en butik og kigge i den eller?

Har ikke set dem i nogen butik... skal lige ha luret hvor de sælges...

Men der står ved nr 1: 

Tasken er opdelt som følgende: 3 udvendige lommer, indvendigt er der opdeling med 8 åbne lommer, samt indvendig midterrum med lynlåslukning. 

Og ved nr 2:

Tasken er opdelt som følgende: I top er der to lynlåse, der åbnes samtidigt ved hjælp af en strop, hvilket gør det ment at åbne tasken. Indvendigt er der opdeling med to store rum med 8 åbne lommer ialt, samt et indvendig midterrum med lynlåslukning.  Udvendig er der 2 lynlåslommer.

- Men jo, det er bestemt en del af mine overvejelser... om nr 2 bliver for rodet? Selvom jeg taskemæssigt synes den er lidt federe, så skal det jo også fungere i praksis.

Hvor fandt du din?

Anmeld

11. marts 2010

SaNiNa

LauraLW skriver:

Har ikke set dem i nogen butik... skal lige ha luret hvor de sælges...

Men der står ved nr 1: 

Tasken er opdelt som følgende: 3 udvendige lommer, indvendigt er der opdeling med 8 åbne lommer, samt indvendig midterrum med lynlåslukning. 

Og ved nr 2:

Tasken er opdelt som følgende: I top er der to lynlåse, der åbnes samtidigt ved hjælp af en strop, hvilket gør det ment at åbne tasken. Indvendigt er der opdeling med to store rum med 8 åbne lommer ialt, samt et indvendig midterrum med lynlåslukning.  Udvendig er der 2 lynlåslommer.

- Men jo, det er bestemt en del af mine overvejelser... om nr 2 bliver for rodet? Selvom jeg taskemæssigt synes den er lidt federe, så skal det jo også fungere i praksis.

Hvor fandt du din?

Ved de sælger dem i ønskebørn her i odense

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.