(februar) Nøj hvor det går...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2010

Muffinmus

Jamen dejligt at det går godt:-)

Og ja, det er en jungle og noget af et puslespil at få alt til at hænge sammen:-)

Her kører jeg vagter på arbejdet de næste 3 mdr, så der er en del lange nattevagter og øv weekender, men så har jeg jo fri på andre tidspunkter

Og Tor er et kapitel for sig selv, skøn unge jeg knus elsker, men er bare så skide træt af  alt den fokus på hendes vægtproblemer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

Mira0911

Moar'en skriver:

Det skulle jeg også, og vi fik afvide der var all mulige krav, men det var nu ikke nogen de overholdte. Da jeg søgte ind for ca 6 år siden (tror jeg) skulle man bare have 1 års erhvervs erfaring på arbejdsmarkede og 9 klasse. Det var det jeg kom ind på. Har du prøvet at søge?

Nej jeg har ikke prøvet at søge... Men 1 års erfaring er vel ikke et tilfældigt job?

Jeg tænker at det skal være inde for Pleje og Omsorg - Sådan har jeg forstået det er...

Anmeld

12. marts 2010

Moar'en

MoarJ skriver:

Nej jeg har ikke prøvet at søge... Men 1 års erfaring er vel ikke et tilfældigt job?

Jeg tænker at det skal være inde for Pleje og Omsorg - Sådan har jeg forstået det er...

Det behøver det ikke at være, bare det er et arbejde. Jeg arbejde ved en købmand i ca 1½ år og det var det. Så jeg ville da helt klar søge ind nu, om ikke så ring til det uddanelsested du vil ind og tjekke om det ikke stadig er sådan.

Anmeld

12. marts 2010

Mira0911

Moar'en skriver:

Det behøver det ikke at være, bare det er et arbejde. Jeg arbejde ved en købmand i ca 1½ år og det var det. Så jeg ville da helt klar søge ind nu, om ikke så ring til det uddanelsested du vil ind og tjekke om det ikke stadig er sådan.

Det må jeg lige få undersøgt...

Anmeld

12. marts 2010

Moar'en

MoarJ skriver:

Det må jeg lige få undersøgt...

Ja det synes jeg da. Det ville være synd at "spilde" et år på at arbejde hvis det ikke er nødvendig (hvis du forstår)

Anmeld

12. marts 2010

Mira0911

Moar'en skriver:

Ja det synes jeg da. Det ville være synd at "spilde" et år på at arbejde hvis det ikke er nødvendig (hvis du forstår)

Ja forstår det godt...

Vil være så skønt hvis jeg kunne komme ind nu her... Mener først der startes et forløb op til August...

Anmeld

12. marts 2010

Moar'en

MoarJ skriver:

Ja forstår det godt...

Vil være så skønt hvis jeg kunne komme ind nu her... Mener først der startes et forløb op til August...

Ja mener de har hold i August og Januar.

Anmeld

13. marts 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det lyder bare rigtig dejligt

Jeg er sygemeldt på 3 uge efter min operation. Det var meningen, at jeg skulle bruge tiden på, at pleje mig selv - men de sidste 2 uger er brugt på syge børn  Den første uge var med Lina og denne her uge med Luka.

Jeg havde tænkt, at jeg bla. skulle have søgt en masse jobs, men det har det slet ikke været tid til. Nu må vi se, hvad der sker i næste uge - om jeg går på job eller bliver hjemme og plejer mig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.