(februar) Nøj hvor det går...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

850 visninger
17 svar
0 synes godt om
10. marts 2010

Mira0911

Som sagt, er jeg i praktik på et plejehjem, for at samle noget erfaring før jeg kan komme på voksen hjælper udd.

Jeg er kanon glad for at være der hvor jeg er...

Jeg har fået 2 beboer jeg skal tage mig af hver dag...  Sikke nogen friske og frække damer jeg har fået tildelt... Jeg er rigtig glade for dem, temmelig friske og god humør har de begge...

Nu har jeg så høre at en fra sosu skolen er tilknyttet kommunen.. At jeg faktisk kan nøjes med at ½ års erfaring og så håbe på at komme ind på skolen til August.,.. Men hende fra kommunen, kræver nogen ting, før man kan det..

F.eks at jeg er med plejen fra morgenstunden - Temmelig svært, dp åbner kl. 7 - Allan møder på arbejde kl. 6.40..

Men håber at finde en løsning på det...

Ville bare dele det med jer...

Hvordan går det med jer andre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2010

Moar'en

Dejlig at det går så godt

Men hvorfor skal du have alt det erhvervs erfaring? Troede bare man skulle have et års erfaring og det var nok. Altså ikke nødvendigvis inden for området.

Håber i finder en løsning, i kender ikke nogen der kunne tage hende om morgenen?

Knus

Anmeld

10. marts 2010

Misjelle

Dejligt at det går godt ... det er skønt at være glad for det man arbejder med.

Jeg troede bare man kunne tilmelde sig sosu udd. ligesom andre uddannelser

Anmeld

10. marts 2010

N&J

Det er da lidt træls hvis det ikke skulle kunne lade sig gøre, du kan ikke få lov at aflevere hende tidligere hvis det er, så du kan prøve at møde på arbejde som første morgenvagt..

Det lyder da til at være et godt sted du er havnet.. 

Nå vil så også lige fortælle hvad jeg laver lige for tiden, jeg er nemlig også i praktik på en folkeskole i en 3. klasse og selvom det er super hyggeligt, så skal praktikken overstås, der venter nemlig en dejlig påskeferie lige om lidt, og ja så ved jeg jo godt at jeg ikke vil arbejde med børn, men med voksne, så selvom det er nogle rigtig søde børn, så kommer jeg bare hjem med hovedpine hver dag (havde helt glemt hvor meget børn i samlet folk kan larme) ja og så glæder jeg mig lidt til at komme tilbage til klassen, så jeg igen kan sidde og drømme lidt om klassekammeraten der er lidt for lækker.. 

Anmeld

11. marts 2010

Diana...

Ej hvor er det dejligt for dig at det bare går godt, det jeg glad for at høre. Men mega træls hvis det så ikke lige falder i hak med DP øv øv det håber jeg det gør. 

for dig.

Knus Diana

Anmeld

11. marts 2010

hc=k

Det er da dejligt at du er glad for at være der og mon ikke nok det hele skal gå. De kan jo ikke forlange at man skal aflevere sit barn inden dp åbner

Jeg skal til samtale om en praktikplads på tirsdag i vores lokale Stark og jeg glæder mig helt vildt. Kristopher er startet i dp og er rigtig glad for det også

Anmeld

11. marts 2010

Mira0911

Di. skriver:

Ej hvor er det dejligt for dig at det bare går godt, det jeg glad for at høre. Men mega træls hvis det så ikke lige falder i hak med DP øv øv det håber jeg det gør. 

for dig.

Knus Diana

Ja det går bare kanon godt... :)

Det sagde også på plejehjemmet, hvis jeg mødte ind kl. 8 om morgen ville det også være rigtig fint... :) Det er bare på cyklen efter bette er afleveret...

Anmeld

11. marts 2010

Mira0911

Misjelle skriver:

Dejligt at det går godt ... det er skønt at være glad for det man arbejder med.

Jeg troede bare man kunne tilmelde sig sosu udd. ligesom andre uddannelser

Det kunne være rigtig skønt hvis man kunne det... Man skal sende en ansøgning ind - Og håbe på man bliver optaget...

Anmeld

11. marts 2010

Mira0911

hc=k skriver:

Det er da dejligt at du er glad for at være der og mon ikke nok det hele skal gå. De kan jo ikke forlange at man skal aflevere sit barn inden dp åbner

Jeg skal til samtale om en praktikplads på tirsdag i vores lokale Stark og jeg glæder mig helt vildt. Kristopher er startet i dp og er rigtig glad for det også

Jeg er heller ikke glad for at dp skal åbne før, fordi jeg skal måde kl. 8..

Vi har godt nogen vi kender længere henne på vejen - Vil ikke byde dem at de skal op hverdag tidligt for at tage Julie og aflevere hende i dp.. De er efterhånden ved at være godt op i årene...

Anmeld

11. marts 2010

Moar'en

MoarJ skriver:

Det kunne være rigtig skønt hvis man kunne det... Man skal sende en ansøgning ind - Og håbe på man bliver optaget...

Det skulle jeg også, og vi fik afvide der var all mulige krav, men det var nu ikke nogen de overholdte. Da jeg søgte ind for ca 6 år siden (tror jeg) skulle man bare have 1 års erhvervs erfaring på arbejdsmarkede og 9 klasse. Det var det jeg kom ind på. Har du prøvet at søge?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.