SYDHAVSPARTY - IGEN IGEN IGEN IGEN

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

652 visninger
12 svar
0 synes godt om
23. maj 2008

Tut

Så tager vi den lige én gang til... :D

Tynen
MariaE
Jeanette
Bettemouse
Anja
Nadi
Linemus

Hvad med jer?????? Kommer i ik?

Tænk på at i morgen er der kun 4 uger til d. 21/6...... Åhhhhh Hep Hep Hep :D :D

Kom så lækre tøser, jo flere jo bedre.

Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2008

bette

hehe hvor er du sød.. :D
men jeg kan desværre ikke komme.. men det er da sikkert heller ik sidste gang i laver sådan en omgang rå hygge;)

Anmeld

23. maj 2008

Susan1978

tjaaaa hvis der ikke er opbakning... kan det blive sidste gang...

føler i jer truet nu... ;)

(L) Susan

Anmeld

23. maj 2008

linemus

Ja, Susan... bliver faktisk lidt bange for dig nu :'( Nej, desværre kommer jeg ikke :S Knus Line

Anmeld

23. maj 2008

Tikki

Jeg ville vildt gerne, men vi holder polterabend for min rigtig gode veninde den dag, så jeg må desværre melde fra også denne gang :S

Anmeld

23. maj 2008

Tynen

Scary shit, Susan! :)

Jeg må desværre melde pas - Jeg tør ikke efterlade det forsømte DP-barn mere end højst nødvendigt lige i tiden!

Fandens at det er så langt væk!

Bok, bok!

Anmeld

24. maj 2008

heaven

kan desværre ikke komme, men tak for budet.

jannie

Anmeld

24. maj 2008

Nadi

Jeg vil bare rigtig gerne med ja det er bare så pokkers langt væk og vi har så mange ting i tiden, Oliver er startet i DP, jeg skal starte på job på mandag og ja øv altså..

Men det der med opbakningen, selvfølgelig er der dét. Mig skræmmer man ikke så let ;) Og jeg vil da gerne arrangere noget her i Viborg igen. Har nok bare ikke plads til jer alle i min lejlighed på 85 km2 8D

-Nadia

Anmeld

24. maj 2008

Loggidut

Nadi skriver:

Jeg vil bare rigtig gerne med ja det er bare så pokkers langt væk og vi har så mange ting i tiden, Oliver er startet i DP, jeg skal starte på job på mandag og ja øv altså..

Men det der med opbakningen, selvfølgelig er der dét. Mig skræmmer man ikke så let ;) Og jeg vil da gerne arrangere noget her i Viborg igen. Har nok bare ikke plads til jer alle i min lejlighed på 85 km2 8D

-Nadia

jammen det med det er langt væk...kan du ikke hoppe i min bil?
selv om jeg godt ved alt det andet fylder...men det er da en løsning

Anmeld

24. maj 2008

Nadi

Loggidut skriver:

Nadi skriver:

-Nadia

jammen det med det er langt væk...kan du ikke hoppe i min bil?
selv om jeg godt ved alt det andet fylder...men det er da en løsning

Åh jo det var måske en ide.. Uh jeg skal altså lige have snakket med manden og først lige have min vagt plan. Jeg vender lige tilbage :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.