Gab - om ikke at få søvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

255 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. maj 2008

Tikki

Blot en lille meget morsom situation, som jeg lige vil dele med jer. Min veninde var forbi her i dag og jeg har jo som før nævnt ikke sovet meget de sidste 14 dage, fordi Iza skriger en del om natten....så jeg ser ret slatten ud :P. Det kommenterer min veninde med at sige, jeg ligner en, der har tømmermænd...8D nå ja okay...ved godt jeg ikke er køn for tiden, men orker sgu ikke lige at gøre så meget ved det pt.....:P..Jeg fortæller om Iza og beklager mig lidt, hvor til hun siger: "Åhhh ja, jeg ved liiiige hvordan det er. Jeg er også vildt træt i dag, for jeg var til natpremiere på en film i biografen, så kom først i seng kl. 4. Man bliver bare helt mat i kroppen"

Ja, jeg måbede lige lidt 8D8D Ha ha...helt ærligt. Her står jeg tudegrim med fedtet hår, ingen make-up og ligner en der har tømmermænd - jeg har fandme ikke været i biografen i over 1 år nærmest og så så står hun der og sammenligner en natpremiere med et barn, der holder skrigegilde nat efter nat.....HAHAHAHA....

Men okay....kan sgu ikke huske om jeg selv var sådan, før jeg fik Iza :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2008

bette

haha der må jeg nok også indrømme at det tager hårdere på mig at gå rundt med en skrigende unge på armen en hel nat end at være til film præmiere.. haha

og ja jeg ligner sku også en med tømmermænd.. damn jeg er smadret.. og hvem sover lige en lille lur.. ja det gør manden da.. selvom det er mig der ligner shit og godt kunne sove i 2 dage non stop.. haha

Anmeld

23. maj 2008

Tikki

ja, det er typisk de mænd :) - de skal lige have deres egne behov dækket først, før de kan se andres :D

Anmeld

23. maj 2008

linemus

Ha ha ha :)) Hun er sjov, din veninde. Vil nu også mene, der er en lille forskel der.

Skulle også have besøg af en veninde en dag, som dagen før sendte en sms og spurgte om det var i orden, at hun kom kl.10 i stedet for kl.9, for nu havde hun stået op kl.8 hele ugen og ville gerne sove længe... Jeg fniste så lidt for mig selv, for her står vi op senest kl.6... HVER DAG...

Knus Line - der også ligner lort ;)

Anmeld

23. maj 2008

Tynen

Haha :)
Men okay - Man var jo også sååå klog dengang før man fik børn!
Man vidste virkelig hvad det hele drejede sig om :)

Anmeld

23. maj 2008

BellaT

Jep jep. Så klog var jeg også før jeg fik børn! Altså!
Mente også at jeg nok kun behøvede et halvt års barsel. Et halvt år hjemme var laaaang tid.:$ Ha! Jeg vil ikke engang give ham fra mig nu hvor han er 10½ måned! Og det var simpelthen så pivet og hønemors-agtigt at andre ikke måtte passe ens baby.:$ Ha!
Hvor bliver man bare klogere!

Går det godt med dagplejen? Har du fået dit 2. dp-barn?

Knus fra Helle...

Anmeld

23. maj 2008

Tikki

Miiikro skriver:

Jep jep. Så klog var jeg også før jeg fik børn! Altså!
Mente også at jeg nok kun behøvede et halvt års barsel. Et halvt år hjemme var laaaang tid.:$ Ha! Jeg vil ikke engang give ham fra mig nu hvor han er 10½ måned! Og det var simpelthen så pivet og hønemors-agtigt at andre ikke måtte passe ens baby.:$ Ha!
Hvor bliver man bare klogere!

Går det godt med dagplejen? Har du fået dit 2. dp-barn?

Knus fra Helle...

hi hi - ja man må æde kameler må man ;)
Det går rigtigt godt nu - der var lige en indkøringsperiode med den lille mus, men nu er han glad og tilpas og meget nem. Min egen datter er stadig en værre en og sover nærmest ikke stadigvæk, så gad vide hvor længe hun skal reagere på dette eller hvad det er hun reagerer på :P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.