Hvorfor kan mænd ikke klokken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

285 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. maj 2008

Mikkelmusen

På trods af ur og mobil, så kan det bare slet ikke lade sig gøre at overholde den tid han selv sætter når han skal noget.

Et eksempel er at han siger han skal lave noget ved bilen, f.eks. skifte udstødning, og så siger han det tager et par timer, 2-3 stk max. Når der så er gået 4 så spørger jeg til hvornår han kommer hjem. Og får afvide at de ikke er færdige og der mangler kun lige sådan og sådan... Hvorfor kan han så ikke sige han bliver forsinket i stedet for. Eller sætte længere tid af? Nej jeg skal selv ringe og spørge. Og heller ikke bagefter kan man regne med "ikke så længe". >(

Jeg er mega træt af sætningen "jeg skynder mig alt hvad jeg kan". Det er til at brække sig over.

BROK BROK BROK... Jeg ved det... men det var rart!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2008

Loggidut

ha ha...tror nok jeg har lært min mand at give besked...

jeg ved de sidder efter fyraften ude på jobbet og sladre...og de skal være så velkommen...
men det er da fedt lige at få af vide at han bliver forsinket...

ikke fordi det nogen sinde har været overdreven. slet ikke...men for nylig blev jeg bare så træt af det, og var i grunden også træt af at sidde og glo herhjemme...så jeg sagde til drengene at jeg kørte...

pakkede tif, og kørte afsted...bare derud af...og havnede oppe ved moseby, på en lille rasteplads, hvor jeg satte mig ud og nød skoven!

der sad jeg lidt, og skummede af for mig selv, og kørte så hjem igen.

på vejen hjem ringede min mobil, og jeg slog den fra...lillemor kørte jo bil! og den ringede igen, og jeg slog den fra...

bare ærgeligt...

da jeg kom hjem kiggede Michael bare på mig og sagde...jammen du var her jo ikke...!

nej smarte, og måtte så fortælle ham at jeg var træt af at sidde og glo ud i luften dagen lang, og vente på en som ikke gad komme, eller i det mindste gad ringe. så jeg valgte at skride...sådan!

problemet er væk nu, jeg tror han forstod meldingen...han fik en halv time hvor han ikke anede hvor jeg var...så kan han lær det!

mænd er bare for dumme af og til...sig til ham at han ikke skal love dig noget han ikke kan holde!

Anmeld

23. maj 2008

bette

jaaa kan godt følge sig.. man har sku nok at se til derhjemme.. og en hjælpende hånd kunne da være rart.. eller bare når den lille er puttet at man så har lidt tid alene sammen..!

haha loggidut.. seriøst der gav du ham sku tørt på.. sååådan skal det være ;)

Anmeld

23. maj 2008

Helle30

En halv time?8(:'(? Jeg er så træt af det emne dér, at jeg kun orker at smide min medfølelse til jer andre. Der er sgu ikke nogen hér, der ville reagere - om jeg så demonstrerede ved Hæsnes havn til kl. midnat. Helle, som endnu ikke er blevet beæret med mandens fyraften, og som prøver at overbevise sig selv om at jeg er kompleeeet ligeglad. Sprutte - hakke - fnyse. Hvad ville jeg egentlig? Jo, mus - du er ikke alene. Jeg er gået i udfrysningsmode. Så må han sgu komme, hvis han vil noget. I øvrigt er jeg ikke til at skyde igennem, for Sofie skal starte dp d. 1/6 og så skal der f... overskud på slaskemum'en igen. Jeg skal både træne og kigge på vinduer og barbere ben og have mad med rimelige intervaller. Wauser, det bliver for vildt. En anelse sarkasme er korrekt sporet...

Anmeld

23. maj 2008

Tynen

Hvae.. Det er sgu da min kæreste du bor med?!!

Hvor er det mærkeligt at du allerede nu har citeret korrekt på samtlige sætninger jeg fik smidt i hovedet den anden dag :)

Hvad er der galt med de mænd?!

Anmeld

23. maj 2008

Plysbjørnen

Kan godt følge jer i at være træt af at sidde her hjemme og glo...

Min kære hr kæreste elsker også at fare rundt fra det ene til det andet og ja jeg skal da bare sidde her hjemme med vores datter... I aften er f.eks. i biffen, i tirsdags var han ude og se hans søn spille fodbold, og heldigt for mig er hans overarbejde blevet aflyst på søndag ellers skulle jeg også være alene hjemme der...

Men jo hader også sætningen "Skynder mig alt hvad jeg kan" kors hvor er den træls...

Betina1978 - Laura 010807 - Lillebror 19+3

Anmeld

24. maj 2008

ka li ja

puhaaa nu kunne jeg skrive det LÆNGSTE indlæg!!!
her hjemme hedder det, jeg kommer hjem engang i eftermiddag.
eller jaja jeg skal lige ha en smøg først. inden vi skal ud af døren (fx til fødselsdag) så skal han lige nå i bad....
kommer aldrig aldrig til tiden...
men sådan er det. og jeg har næsten lært at acceptere det, men så gør jeg også hvad der passer mig;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.