ha ha...tror nok jeg har lært min mand at give besked...
jeg ved de sidder efter fyraften ude på jobbet og sladre...og de skal være så velkommen...
men det er da fedt lige at få af vide at han bliver forsinket...
ikke fordi det nogen sinde har været overdreven. slet ikke...men for nylig blev jeg bare så træt af det, og var i grunden også træt af at sidde og glo herhjemme...så jeg sagde til drengene at jeg kørte...
pakkede tif, og kørte afsted...bare derud af...og havnede oppe ved moseby, på en lille rasteplads, hvor jeg satte mig ud og nød skoven!
der sad jeg lidt, og skummede af for mig selv, og kørte så hjem igen.
på vejen hjem ringede min mobil, og jeg slog den fra...lillemor kørte jo bil! og den ringede igen, og jeg slog den fra...
bare ærgeligt...
da jeg kom hjem kiggede Michael bare på mig og sagde...jammen du var her jo ikke...!
nej smarte, og måtte så fortælle ham at jeg var træt af at sidde og glo ud i luften dagen lang, og vente på en som ikke gad komme, eller i det mindste gad ringe. så jeg valgte at skride...sådan!
problemet er væk nu, jeg tror han forstod meldingen...han fik en halv time hvor han ikke anede hvor jeg var...så kan han lær det!
mænd er bare for dumme af og til...sig til ham at han ikke skal love dig noget han ikke kan holde!
Anmeld