Ville I give dem pizza?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2008

bette

jeg ville nok også give rugbrød først.. mikkel har da også gnavet skårper fra vores pizza det elsker han.. men giver ham ikke det andet.. endnu.
men så må vi se hvor længe den holder.. :P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2008

Nadi

Jeg tror Oliver har smagt noget fyld og så har han fået skorpen at knaske i, det er vist det pizza han har fået...

-Nadia

Anmeld

23. maj 2008

MrsMartens

David har kastet en skorpe efter mig....... hmmmmm, det var vist det pizza han har fået, men pommes... det spiser han gerne, helst de hjemmelavede!!
(L)

Anmeld

23. maj 2008

Kaufie

Sidste uge fik William pizza i dagplejen.......

Men det var efter de havde fået frokost og sovet - så havde to dpére bestilt pizza, som ungerne så fik lov at smage - og William var sulten....

Anmeld

23. maj 2008

Loggidut

jo da ...det ville jeg...jeg spurgte lige manden om det...og jeg kunne i hans blik se at han var helt lost m.h.t at tage stilling til hvad mad pigebarnet måtte få.

så jeg har lige opdaget at han læner sig op ad min erfaring, og det er så sikkert også godt nok.

men hvis jeg sidder med pizza på min tallerken og tif vil smage...jammen så vær så god...når så hun har proppet sig med det, ville jeg nok tilbyde en rugbrød eller havregrød til at lægge låg på pigebarnet.

vi spiser så heller ikke pizza særlig ofte...ungerne gider dem ikke rigtigt...så derfor når det endelig sker...ja da.

ps/ selv ikke hvis den er fyldt med chilli og jallepenos (staveplade her tak)

Anmeld

23. maj 2008

Tynen

Haha, Loggi :)
Det var derfor jeg spurgte herinde - Ham manden er sgu ikke til meget hjælp :)
Han tør vist ikke tage ansvar for fodringen af barnet.

Men aftenen pizza med ost, ananas og skinke var et kæmpe hit for barnet.
Ved ikke hvorfor jeg kom i tvivl om det - Hun har både smagt småkager, is, chokolade og saftevand :$

Anmeld

23. maj 2008

Rasmine

Ja sgu.
Igår fik vi mad fra McD!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Og han elskede det!

Anmeld

23. maj 2008

Tynen

Mebach skriver:

Ja sgu.
Igår fik vi mad fra McD!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Og han elskede det!

Fy for den lede hankanin hvor er du klam ;)

Troede ikke du kom disse steder?!

Anmeld

23. maj 2008

Rasmine

Tynen skriver:

Mebach skriver:

Ja sgu.
Igår fik vi mad fra McD!
Og han elskede det!

Fy for den lede hankanin hvor er du klam ;)

Troede ikke du kom disse steder?!

Det gør jeg heller ikke, vi hentede det og åd det herhjemme.
:P

Anmeld

23. maj 2008

Anna-Rosa

ja det kunne jeg sgu helt ærlig heller ikke gå op i..kun hvis de får mcd hver anden aften.....(baaaaacooooon..st st st)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.