Sulajma skriver:
Papfaren (den nye kæreste): ''Jamen jeg vil gerne have flere børn med hende''
Pigen: ''Jeg vil bare gerne have en uddannelse først''
Papfar: ''Jamen det skal du så have lov til''
Synes det er lidt sjovt at både ham, og hans forældre bare er total klar på at få hhv. barn og barnebarn - tager sgu hatten af for både moderens og faderens familie 
Nå det nu skal være, så er det da lækker med sådan en familie 
Ja, og så hende med sønnen Kody - er det normalt at give sutteflaske til så stort et barn, det så helt unormalt ud?
Synes i det heletaget at hun har en mærkelige måde at håndtere sit barn på, eller det det bare mig?
Undskyld jeg blander mig men hende der har cody han er lidt over 1 år og får mælk i flaske, ja.. det er lidt underligt han ligger hos hende stadigvæk og spiser men min søn på 17 mdr får altså osse en mme flaske når han blir puttet hvis han ik har spist så meget aftensmad eller beder om den, og nogen gange tidligt om morgen ved 5 tiden får han osse nogen gange, det var bare fordi det lyder som om det er slemt at give sit barn flaske selvom barnet er over 1 år. men det er da værre med dem som giver deres børn bryst til de er omkring 2-4 år hvor de selv går hen og hiver op i morens bluse og tager fat i patten og suger i sig.. bare min mening..
Kh. Gitte mor til valde 17 mdr
Anmeld