Den nye pige i DUM !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2010

iln

Ja jeg har også opdaget i et andet indlæg, at "hende den nye" har en profil herinde.

Velkommen til Line

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2010

LauraLW

DatterMalou skriver:

Hvordan ved du det?

Fordi hun tidligere oprettede et indlæg, og jeg kun se og læse at det var hende.

Anmeld

10. marts 2010

Maise

kitty skriver:

Fik ikke set det.. manden skulle se bold.. Synes ellers mig og øret havde ret til fjernbetjeningen i aften.. Må se det på nettet...

hvor kan man se det henne? skal man betale for det?

Anmeld

10. marts 2010

iln

Og så lige et billede af Peter og jeg også... hvad skete der lige der min?

Anmeld

10. marts 2010

grinbidderen

Sulajma skriver:

Papfaren (den nye kæreste): ''Jamen jeg vil gerne have flere børn med hende''
Pigen: ''Jeg vil bare gerne have en uddannelse først''
Papfar: ''Jamen det skal du så have lov til''

Synes det er lidt sjovt at både ham, og hans forældre bare er total klar på at få hhv. barn og barnebarn - tager sgu hatten af for både moderens og faderens familie
Nå det nu skal være, så er det da lækker med sådan en familie

Ja, og så hende med sønnen Kody - er det normalt at give sutteflaske til så stort et barn, det så helt unormalt ud?
Synes i det heletaget at hun har en mærkelige måde at håndtere sit barn på, eller det det bare mig?

Undskyld jeg blander mig men hende der har cody han er lidt over 1 år og får mælk i flaske, ja.. det er lidt underligt han ligger hos hende stadigvæk og spiser men min søn på 17 mdr får altså osse en mme flaske når han blir puttet hvis han ik har spist så meget aftensmad eller beder om den, og nogen gange tidligt om morgen ved 5 tiden får han osse nogen gange, det var bare fordi det lyder som om det er slemt at give sit barn flaske selvom barnet er over 1 år. men det er da værre med dem som giver deres børn bryst til de er omkring 2-4 år hvor de selv går hen og hiver op i morens bluse og tager fat i patten og suger i sig.. bare min mening..

Kh. Gitte mor til valde 17 mdr

Anmeld

10. marts 2010

otlitrom

Maise skriver:

hvor kan man se det henne? skal man betale for det?

siden hedder nutv.dk og ja, det koster en lille slat penge. 29,- for 5 dage og 79 for en måned, mener jeg.. Du kan se alle afsnit af DUM og DUM Drøm.. Og meget andet!

Anmeld

10. marts 2010

Maise

kitty skriver:

siden hedder nutv.dk og ja, det koster en lille slat penge. 29,- for 5 dage og 79 for en måned, mener jeg.. Du kan se alle afsnit af DUM og DUM Drøm.. Og meget andet!

ja det kunne jeg godt finde på at give sådan en god formiddag her under barslen hvor lille pigen sover, hmm fredag tror jeg, he he. tak for tippet.

Anmeld

10. marts 2010

otlitrom

Maise skriver:

ja det kunne jeg godt finde på at give sådan en god formiddag her under barslen hvor lille pigen sover, hmm fredag tror jeg, he he. tak for tippet.

Det var så lidt.. Jeg gør det gerne selv engang i mellem, på studiedage jeg ikke gider bruge fornuftigt

Anmeld

11. marts 2010

Sulajma

LauraLW skriver:

Bare til info :-)

"hende den nye" har en profil herinde.

Så, velkommen til.

Laura

Nåårh okay, det vidste jeg ikke.
Men der var heller ikke noget negativt i det jeg skrev om dem, synes virkelig at de er søde og hyggelige!

Ja, velkommen til baby.dk

Anmeld

11. marts 2010

Millesmammi

Drømmer skriver:

Synes det virker som en rigtig sød familie, og som om at hun kan få alt den opbakning og støtte hun har brug for

Glæder mig til at følge hende nærmere

Det virker som en dejlig familie

tak for de søde kommentarere .

- men man kommer ikke til at følge mig, i andet end lige 3-4 afsnit efter jeg har født - skal kun være med i denne ene sæson .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.