Den nye pige i DUM !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2010

charlottekri

kitty skriver:

Fik ikke set det.. manden skulle se bold.. Synes ellers mig og øret havde ret til fjernbetjeningen i aften.. Må se det på nettet...

koster det ikke noget at se det på nettet?? har nemlig ikke kunnet følge med i over 1½ måned nu snøft

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

otlitrom

charlottekri skriver:

koster det ikke noget at se det på nettet?? har nemlig ikke kunnet følge med i over 1½ måned nu snøft

Jo, det koster lidt..

Mener 5 dage koster 29,- og en måned koster 79,-.. Men det giver jeg altså engang imellem, for at blive opdateret Især på en studiedag, hvor jeg har fri, og bare trænger til at koble fra.. Så kan jeg hurtigt få 4 timer til at gå med DUM

Anmeld

10. marts 2010

L-Mortil3

kitty skriver:

Jo, det koster lidt..

Mener 5 dage koster 29,- og en måned koster 79,-.. Men det giver jeg altså engang imellem, for at blive opdateret Især på en studiedag, hvor jeg har fri, og bare trænger til at koble fra.. Så kan jeg hurtigt få 4 timer til at gå med DUM

Samme her hehe!

Lige for at smugkigge

Anmeld

10. marts 2010

MichellaMalou

misundelse jeg ikk kan se den kanal 

Anmeld

10. marts 2010

Loa

Hende med de mange børn?

Syntes godt nok det er en lidt speciel holdning det med "bare" at få flere og flere børn, men dog er jeg overrasket over hvor overskuds agtig hende moren virker.....

Anmeld

10. marts 2010

FruEllingsen

Synes det virker som en rigtig sød familie, og som om at hun kan få alt den opbakning og støtte hun har brug for

Glæder mig til at følge hende nærmere

Det virker som en dejlig familie

Anmeld

10. marts 2010

Sulajma

Papfaren (den nye kæreste): ''Jamen jeg vil gerne have flere børn med hende''
Pigen: ''Jeg vil bare gerne have en uddannelse først''
Papfar: ''Jamen det skal du så have lov til''

Synes det er lidt sjovt at både ham, og hans forældre bare er total klar på at få hhv. barn og barnebarn - tager sgu hatten af for både moderens og faderens familie
Nå det nu skal være, så er det da lækker med sådan en familie

Ja, og så hende med sønnen Kody - er det normalt at give sutteflaske til så stort et barn, det så helt unormalt ud?
Synes i det heletaget at hun har en mærkelige måde at håndtere sit barn på, eller det det bare mig?

Anmeld

10. marts 2010

LauraLW

Bare til info :-)

"hende den nye" har en profil herinde.

Så, velkommen til.

Laura

Anmeld

10. marts 2010

otlitrom

Hvad hedder "hende den nye".. Jeg er nysgerrig... (Manden har igen kapret tv'et til fodbold )

Anmeld

10. marts 2010

Sjl-msl-Mkl

LauraLW skriver:

Bare til info :-)

"hende den nye" har en profil herinde.

Så, velkommen til.

Laura

Hvordan ved du det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.