øv øv øv og atter øv !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

646 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. maj 2008

Anja

Ja, her er jeg så alligevel ....

Onsdag aften begyndte Elias at have feber, fik ham tjekket hos lægen i går og fik at vide, at han har en virus. Sidst på eftermiddagen i går begyndte han at slå ud, så talte jeg med vagtlægen, der udfra min beskrivelse af ham ikke behøvede at se ham, men konstaterede at han har skoldkopper.

Man må ikke rejse med et barn med skoldkopper fik vi besked på, så vi måtte ringe sent i går til vores rejsebureau og sige, at vi ikke kom til flyafgangen 7.15 :@

Har så været til lægen med Elias igen i dag, og da sagde lægen, at han ikke 100 % sikkert kunne sige, at det er skoldkopper, men at hvis der kommer blære på flere af de røde knopper, ja så er det skoldkopper. Han skrev dog stadig en lægeerklæring til os, som vi så kan fremsende til forsikringen for at få vores penge for rejsen refunderet. Håber at det hele går glat med det.

Jeg synes bare vi og stakkels Elias er SÅ uheldige for tiden. Det er bare surt at måtte vinke farvel til to ugers ferie sydpå ....

Anja, der nu må holde ferie hjemme med hendes 3 drenge, en med skoldkopper og en med ondt i halsen .....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2008

Lise

Nå, har lige spurgt på din Hasta la vista tråd om du ikke var på Mallorca...

Men det er du så ikke! ØØØØV for fanden altså. Ja, i er sgu uheldige. Sur røv for at sige det som det er.

:S

God bedring til drengerne!

Anmeld

23. maj 2008

bette

agh hvor bittert altså..
det er noget værre noget.. i havde sikkert glædet jer..
håber i kommer afsted snart engang..

krammer og god bedring

Anmeld

23. maj 2008

3rollinger

Hej Anja

Jeg ved ikke omd et kan hjaelpe lidt, men de har lovet regn og kun 20º ihvertfald det meste af den foerste uge. Saa er det da bedre i Danmark hvor I aabenbart har et skoent vejr.

Selvfoelgelig altid surt at boernene bliver syge.

God bedirng med ham.

Knus
Trine

Anmeld

23. maj 2008

Kaufie

Øv da også...... Krydser fingre for godt vejr, skoldkopper (nu kan han jo ligeså godt få dem overstået, ik'?) og god bedring.

Anmeld

23. maj 2008

Loggidut

arrrrk...det er bare snyd...så snyd!

kan i rykke rejsen, eller går den bare i vasken?

aj hvor uheldigt, men ved du hvad, den bette mand slipper så for at komme til at døje med det skidt senere...få de skoldkopper overstået, og så book en ny tur...

jeg ønsker jeg lige god bedring...og siger alligevel øv!

Anmeld

23. maj 2008

linemus

Neeej, hvor er det bare synd!!! Øv! Jeg ville være grædefærdig hvis det var mig (trænger til ferie!!!), men det er da også uheldigt at han får skoldkopper lige nu. Pokkers!

Håber I kan nyde dagene herhjemme på trods af syge børn - håber det bliver rigtig dejligt solskin hjemme hos jer (C)

Knus Line

Anmeld

23. maj 2008

BellaT

Ej øv!

Stakkels jer. Så må I hygge herhjemme. Hygge... med to syge patienter. Øv:(.

Knus fra Helle - som ønsker god ferie alligevel.

Anmeld

23. maj 2008

ivfmarie

Eii for fanden Anja! Det er bare sur røv! >(
Det er da fedet nok at få skoldkopperne overstået, men det er bare for trælst at det skal koste jer en ferie! Håber at forsikringen er med på fuld udbetaling.

Marie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.