Åhhh, jeg bliver så træt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2010

Heidimed lea

hvad hedder tråden som i referer til??? er nysgerrig..

knus Heidi som på trætte morgener lokker mine børn til at komme hurtige i tøjet uden at skændes mod at få en gajol eller et tyggegummi(det virker hver gang)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2010

Stumpen

Det er nemlig rigtigt Trine.. Vi har de mest harmoniske og dejlige børn -siger hende der havde den helt store magtkamp i dag og som i børnehaven måtte sige at hvis Mathilde "sladre" så er jeg ikke så dum en mor  Men jeg vandt magtkampen!!

Anja -der ellers har været så stolt af sig selv på det sidste og holdt sig væk når hønsegården kørte på sit højeste... Men bliver sku så pirrelig når nogen siger at jeg gør det forkert..

Anmeld

10. marts 2010

3rollinger

Heidimed lea skriver:

hvad hedder tråden som i referer til??? er nysgerrig..

knus Heidi som på trætte morgener lokker mine børn til at komme hurtige i tøjet uden at skændes mod at få en gajol eller et tyggegummi(det virker hver gang)

Den hedder bare MacD eller MacDonalds.

Anmeld

10. marts 2010

Stumpen

Ej nu må I sku have mig undskyldt:..... "Bekymringer om at man ikke er god nok" og det vil den upædagogiske tråd hjælpe os af med, da vi kan se at andre også træder ved siden af... Sådan en gang fis.. Hvorfor skal folks generaliseres?? Jeg er på ingen måde bekymret over at jeg stikker Mathilde en mælkesnitte i ABC, jeg er på ingen måde bekymret over at Mathilde brugte nuk sutter... Var jeg det kan jeg da ikke eksistere.... Det der er rigtigt iflg forskerne i dag er det forkerte i morgen...

JEG ER EN GOD MOR

Anmeld

10. marts 2010

Heidi B

Stumpen skriver:

JEG ER EN GOD MOR

Det er du nemlig. Og om ikke andet kan man jo se det på sine børn!!

Hvis de er glade og harmoniske, må man jo gøre det godt nok!!!

Anmeld

11. marts 2010

Heidi B

Åh my god, ny begynder de på Kontanthjælpsmodtagerne....

Anmeld

11. marts 2010

Stumpen

Heidi Bakke skriver:

Åh my god, ny begynder de på Kontanthjælpsmodtagerne....

Jeg holder mig langt væk... Se Henrik jeg kan godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.