Åhhh, jeg bliver så træt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

822 visninger
16 svar
0 synes godt om
9. marts 2010

Munder

...når jeg ser et af de der "supermom" indlæg på Ordet er frit. Tag nu den MC D tråd....Min opfattelse af den tråd er, at trådstarter kun skriver indlægget for at punke og være super hellig.....hmmmmm, er jeg helt gal på den?

Godt man har valgfrihed, og kan lade være med at svare... Alle mødre har vel deres triks til at få hverdagen til at hænge sammen og glæde ungerne engang i mellem...

Dorte- der sagtens kan bestikke Andrea med farvestoffer engang imellem!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

Stumpen

Min mening har du vist læse i den tråd.. Jeg gider det heller ikke og derfor blev svaret nok lidt mere spydigt end det burde...

Anmeld

9. marts 2010

Smølf

Jeg havde slet ikke fanget den hellige tone... Politisk korrekthed og supermom fænomenet er så langt fra min tankegang og hverdag, at jeg slet ikke kan forestille mig at nogen virkelig er sådan.

KH Neta -hvis TV kan fungere som babysitter og som opdrager med vingummibamser

Anmeld

9. marts 2010

lonemus

...når jeg ser et af de der "supermom" indlæg på Ordet er frit. Tag nu den MC D tråd....Min opfattelse af den tråd er, at trådstarter kun skriver indlægget for at punke og være super hellig.....hmmmmm, er jeg helt gal på den?

Godt man har valgfrihed, og kan lade være med at svare... Alle mødre har vel deres triks til at få hverdagen til at hænge sammen og glæde ungerne engang i mellem...

Dorte- der sagtens kan bestikke Andrea med farvestoffer engang imellem!

Kære søde Dorte!

Jeg er så evig enig med dig....her går vi under princippet: alt med måde. - og ja, jeg må sgu osse nogle gange lokke med det ene og det andet, de dage ungerne bare ingenting gider og mor her er p**** træt...jeg føler mig ikke som en dårlig mor, men bare et menneske der ind imellem bare får nok

Lone

Anmeld

9. marts 2010

3rollinger

Det er ogsaa bare saa snaever en traad. Jeg mener, vi gaar ikke specielt meget paa MacDonald, men saa gaar vi saa mange andre steder og giver saa mange andre ting, som ikke allesammen er lige gode.

Men mine unger er fyldte af energi og ser ret sunde ud, saa meget slemt kan det ikke vaere

Trine - som altsaa naesten aldrig gaar paa Mac D , men tit spiser en masse chokolade

Anmeld

10. marts 2010

Heidi.

Tror osse du kan læse min mening i det indlæg..

Anmeld

10. marts 2010

Munder

Hvor dejligt at høre, at jeg ikke er alene. Jeg bruger jo ikke baby.dk til at få prikket til min dårlige samvittighed - som faktisk ikke rigtig er der, men bliver presset ned over mit hoved, når der sidder nogle "dygtige" mødre der fodre deres unger med økologisk hjemmedyrket hjemmelavet hirsegrød og økologisk mælk, de lige har været ude og malke fra koen.

Vi har kun været på MC D 2 gange med Andrea, og hun er mildest talt ikke glad for deres mad, men rigtig glad for legerummet

Men men vi bestikker da Andrea med en slikkepind i ny og næ, hun får da nogle gange coco pops til morgenmad i weekenden, selvom jeg burde stå og lave havregrød, og hendes eftermiddagsmad kan da sagtens være en hvis bolle med pålægschokolade....Men de valg jeg tager i den forbindelse har jeg da absolut ikke brug for bliver fordømmet af folk jeg overhovedet ikke kender.

Dejligt at læse, at I også er mødre med sund fornuft, der vælger de nemme løsninger nogle gange

Anmeld

10. marts 2010

3rollinger

Munder skriver:

Hvor dejligt at høre, at jeg ikke er alene. Jeg bruger jo ikke baby.dk til at få prikket til min dårlige samvittighed - som faktisk ikke rigtig er der, men bliver presset ned over mit hoved, når der sidder nogle "dygtige" mødre der fodre deres unger med økologisk hjemmedyrket hjemmelavet hirsegrød og økologisk mælk, de lige har været ude og malke fra koen.

Vi har kun været på MC D 2 gange med Andrea, og hun er mildest talt ikke glad for deres mad, men rigtig glad for legerummet

Men men vi bestikker da Andrea med en slikkepind i ny og næ, hun får da nogle gange coco pops til morgenmad i weekenden, selvom jeg burde stå og lave havregrød, og hendes eftermiddagsmad kan da sagtens være en hvis bolle med pålægschokolade....Men de valg jeg tager i den forbindelse har jeg da absolut ikke brug for bliver fordømmet af folk jeg overhovedet ikke kender.

Dejligt at læse, at I også er mødre med sund fornuft, der vælger de nemme løsninger nogle gange

Herinde er vi da heldigvis "rigtig mennesker" med en hverdag og vi behoever ikke at forestille os for hinanden. Vi er som vi er, paa godt og ondt.

Og jeg har da kun fornemmelse for at vi har nogen rigtig dejlige og tilfredse boern. Saa helt galt kan vi ikke goere det

Anmeld

10. marts 2010

lonemus

3rollinger skriver:

Herinde er vi da heldigvis "rigtig mennesker" med en hverdag og vi behoever ikke at forestille os for hinanden. Vi er som vi er, paa godt og ondt.

Og jeg har da kun fornemmelse for at vi har nogen rigtig dejlige og tilfredse boern. Saa helt galt kan vi ikke goere det

Super godt skrevet

Anmeld

10. marts 2010

Heidi B

Derfor jeg aldrig svare på de indlæg på "Øffen".

Vi har aldrig været på Mcd..... med løgn bagefter.

Men efter Mikkel har fået glutenallergi kommer vi der faktisk ikke. Vi kørte for bi en gang imellem og købte milkshake, indtil det gik op for os at der kan være spor af gluten i dem???? Må være noget stivelse der er i eller???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.