Er lige ano i dette, man ved aldrig hvem der læser med, tsk tsk
åhhhha, så var den der - måske...... stillingen....
Har i lidt tid leget med at skifte arbejde, - arbejder et stort sted, og har hele tiden vidst det ikke var der jeg ville opleve at få 10-års jubilærum.... Har nu været der i lidt over 4 år.
Har dog ikke gjort noget alvor af det, for jeg ER rigtig rigtig glad for at være hvor jeg er - både personalemæssigt og ift forældre og børn. Men som sagt, synes jeg nok stedet er blevet lidt for stort, og kunne godt tænke mig et mindre sted..
Og nu er der en stilling, hvor det er et nystartet sted, med meget meget mindre antal af børn, og jeg får også mere tværfaglig samarbejde. Det er tæt på hvor jeg bor, og selve tanken om at være med til at starte noget op, tiltaler mig HELT vildt...
MEEEEN: Jeg ved jo hvad jeg har, og ikke hvad jeg får. Og jeg vil egentlig bare komme tilbage på min nuværende arbejdsplads for at sige op, hvis jeg får en ny stilling.. Og det har jeg altså lidt (LÆS:MANGE) skrupler over. Og hvad nu hvis det er noget lort, det nye...... Jeg kan jo ikke bare komme tilbage....
hvad ville i gøre?? Ved ikke om man skal tro på sådan noget, men har SÅ MANGE GANGE drømt at jeg kun kom tilbage, for at sige op.. Men jeg ved ikke om det er at lege med ilden, eller???
Man skal vel også tage chancer her i livet nogengange, ikke?? Men er også bange for, hvad de vil sige på min arbejdsplads?? De har ligesom lige betalt min barsel osv...
hrum.... what to do????
Anmeld