Så er kjolen købt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2010

Ni-ko-li-ne

iln skriver:

Kjolen er købt hos Lucca Bride i Sindal. Denne model hedder Alice. Er bare så vild med det røde mønster deri. Er ikke til de helt almindelige hvide kjoler.

du er super smuk.... må man spørge hvad sådan een koster ca?

(man skal jo selv giftes til næste år)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

iln

Tak for alle jeres søde og dejlige ord. Rødmer helt. Kan vist ikke beskrives hvor meget jeg glæder mig... og ikke mindst når Peter skal se mig. Prisen er noget krydret, så han rynkede lidt næse, da han hørte, at jeg havde valgt den dyre model. Håber han tilgiver mig, når han ser den.

Anmeld

9. marts 2010

Dot D

iln skriver:

I dag gjorde jeg så nok mit dyreste køb nogensinde Jeg har købt min drømmekjole. Har været i mange forskellige, men det her altså bare THE ONE.

Nu kan det ikke blive den 12. juni hurtig nok.

Undskyld... kunne ikke vælge så total billedspam.

SUPER SMUK kjole, og du bliver bare en smuk brud. Er sikker på at din kommende mand tilgiver dig prisen, når han ser dig

Anmeld

9. marts 2010

ooo

Hoooold nu op hvor er du bare smuk i den kjole. Den sidder bare så flot på dig, er vild med det røde mønster.

Jeg skal også giftes d. 12. juni, og har også fået købt kjole. Uhh, det er spændende.

Kram Metha.

Anmeld

9. marts 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Hvor er den smuk,Ida,godt valg

Anmeld

9. marts 2010

Cris

WOW!!! Den er rigtig flot!!!!!!!!

Anmeld

10. marts 2010

Malene76

iln skriver:

Kjolen er købt hos Lucca Bride i Sindal. Denne model hedder Alice. Er bare så vild med det røde mønster deri. Er ikke til de helt almindelige hvide kjoler.

Det er jeg nemlig heller ikke.  Har også kik på en fra Lucca men det er med bronce farve.  Jeg skal prøve kjole i Holstebro.

MVH Malene

Anmeld

10. marts 2010

lion

Hvor er den kjole bare super flot og smuk.

Du bliver en rigtig smuk brud.

Anmeld

11. marts 2010

nannanadja

den er godt nok flot... bare det var mig der skulle giftes og ud og købe sådan en smuk kjole

Anmeld

11. marts 2010

otlitrom

Den sidder jo som støbt! Og fedt at du har valgt noget, der er lidt anderledes! Den er super smuk, og du er virkelig smuk i den!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.