Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
WOW! hvor er den bare simpelthen guddommelig fantastisk En utrolig smuk kjole fra alle vinkler og så ser den også ud til at passe perfekt til dig
Ønsker jer al held og lykke fremover og håber at I får en fantastisk bryllupsdag
Den er da osse bare total flot tror heller ikke jeg kunne vælge et par billeder så hvad nok osse vist alle sammen
SÅÅÅÅÅÅÅ smuk
Så fin! Det var også den, jeg synes var smukkest
du er HAMRENDE flot i den kjole!
Hold da op hvor er du bare smuk det da helt vild og forstå virkelig godt du forelsket dig i den kjole den er bare SÅ smuk.
Smuk kjole til en smuk person.
Tillykke med det og glæder mig til at høre mere om den store dag.
Knus Diana
Smuk kjole og smuk brud!
Fantastisk!
Du bliver den perfekte brud - super smuk!
Ih, bare det var mig
Malene76 skriver: Hej.. Den er bare super skøn, er vild med at der er farver på den. Hvor har du købt og hvilket mærke er det? Jeg skal selv ud og købe kjole i april, vi skal giftes til juli. MVH Malene
Hej..
Den er bare super skøn, er vild med at der er farver på den. Hvor har du købt og hvilket mærke er det? Jeg skal selv ud og købe kjole i april, vi skal giftes til juli.
MVH Malene
Kjolen er købt hos Lucca Bride i Sindal. Denne model hedder Alice. Er bare så vild med det røde mønster deri. Er ikke til de helt almindelige hvide kjoler.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128