Falck, førstehjælpsudstyr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

470 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. maj 2008

birgittemarie

Nu fik Nova Maria lige et lille bitte hul i sin lille bitte arm :(, så jeg kom til at spekulere på, hvad man egentligt har brug for at have liggende af plastre, bandager osv til de små.
Hvad har I andre? Er i medlemmer af Falck eller hvordan og hvorledes?

Kh Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2008

Nadi

Vi er medlem af Falck. Jeg tror på det er bedre at være på den sikre side ;)

-Nadia

Anmeld

23. maj 2008

Loggidut

jeg har sådan en herre rodet skuffe på mit toilet...der er bandager, plastre, og isposer...alt sammen noget jeg har samlet gennem tiden...på mit job står jeg for at sørge for førstehjælpen til dem der er kommet til skade og skal med sygebil på skadestuen, og meget tit er der røger plastere og bandager i min brystlomme når vi har stået i den store forbindingssituation...og så har jeg sgu glemt det igen...ja når jeg så kommer hjem, så propper jeg det altså i min rodeskuffe...

jeg fylder ikke lommerne dagen efter inden jeg skal på job.

dog holder jeg mig fra alle de der farvebelagte plastre, for jeg orker simpelthen ikke at havne i en situation med et pjokket barn der skal have plaster på fordi det har fået et myggestik...(kender en der sidder sådan)

så alt hvad en våd klud ikke kan ordne her...det får et kedeligt brunt stykke plaster...

og vi er ikke medlem af falck...jo jeg har det der abbonement hvis jeg punktere...lol

men ellers ikke.

jeg har aldrig haft brug for falck, for har de slået sig har jeg selv lappet dem sammen, taget en taxi, eller ringet efter en ambulance (det har heldigvis kun været nødvendig 2 gange)

jeg aner ikke hvad sådan et abbonement koster...og ved ikke om det er pengene værd, men en ting jeg rigtig godt kunne tænke mig er at ungerne fik et førstehjælpskursus...det burde alle børn have!

Anmeld

23. maj 2008

bette

vi er medlem af falck også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.