Mia Maia skriver:
Ja så var jeg til min anden scanning, for igen at få afvide der ingen æg var...
Men det havde jeg heller ikke regnet med, men hvorfor skal lægen lige inden man skal scannes igen prøve at sætte forhåbningerne op ved at sige at der sagtens kan være en chance for at de er vokset til i dag...
Nå men så skulle der planlægges behandling, og denne gang var det en anden læge end sidst, og derfor også en ny behandling, jeg må ærligt indrømme at det ikke gør mig særlig tryg at det er sådan lidt hip som hap hvilken behandling de lige føler for...men det er jo nok fordi de ikke ved hvordan man reagere...
Men altså nu får jeg provera, og når jeg får en blødning ringer jeg ind, og så må vi se hvad der skal ske...
De muligheder de har nævnt er...
Pergotime 2 tabletter i 5 dage og gonal-f i to dage, for så at scanne og se om jeg skal have mere gonal-f...
Eller gonal-f fra dag 2 og så frem til der er æg...
Og fælles for begge er at hvis jeg får for mange kan de lave det om til IVF, men jeg er bare så bange for igen at stå med 7 tomme ægblærer og 2 knap så gode æg...
Jeg ved slet ikke hvad jeg skal håbe på længere, er så forvirret og frustreret over at jeg ikke ved hvad der skal ske...
Jeg synes godt nok det er en hård omgang det her...og jeg alt den optimisme man havde i starten er bare væk, jeg gider ikke engang kigge på baby tøj og udstyr mere, eller når kæresten snakker om navne får jeg bare lyst til at lukke af...
Endnu engang blev det langt...
KNUS
Øv altså hvor er det bare synd for jer at det skal være så svært "bare" at komme igang! Føler virkelig med jer.... Men vil sige ligesom mange af de andre skriver, at de nok skal finde den helt rigtige behandling til jer, og så er jeg sikker på at i får gevinst 
I må ihvertfald ikke give op! Selvom det her baby-lavning godt nok er røv og nøgler en gang imellem, er det bare det hele værd til sidst!
Synes sku at du er vildt stærk! først Negativ IVF og bagefter det her.... beundrer virkelig din "kamp-gejst" Og glæder mig til den dag du skriver GRAVID herinde!
Knus Vinni.