Fuck fuck fuck...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2010

Bamme

Tynen skriver:

Tager du så ikke Lars med hjem igen?

Selvfølgelig!!!!!!!!!

-Han SKAL vel ud at se sit afkom one day soon...????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2010

..

Årh, for fandan!
Hvor er det da bare belastende.

Selvom man ikke er vildt fattig, er det da bare ikke det man har lyst til at bruge så mange penge på - Og så endda af 2 omgange

Føler med dig!
Hvis du ikke boede så langt væk havde jeg sgu fået min kæreste til at lave det for jer

Det var da vildt sødt af dig, så langt væk bor du da heller ikke

Nu er den på værksted og så håber vi bare den bliver klar til på fredag hvor vi skal til Århus til SANNE koncert og ud at spise

Anmeld

10. marts 2010

..

Loggidut skriver:

ja, jeg er slet ikke i tvivl om hvordan det må være...

jeg kan godt huske dengang jeg lige mistede mit job, og hvordan regningerne bare begndte at vælte ind...jeg anede ikke mine levende råd, og havde ingen ide om hvor jeg skulle skrabe de penge frem...

det gør ondt helt nede i maven...og jeg håber virkelig i kan finde en fornuftig løsning på det.

kan i måske låne dem i banken, eller ...nej sådan nogle går med garanti ikke med til at man kan afdrage...

øv hvor er det bare synd for jer!

Det går nok slet ikke så galt, er meget mere optimistisk idag, var bare helt nede i går. Jeg arbejder jo i Nordea så intet problem at låne pengene og har også en mor der altid ligger inde med en masse kontanter jeg kan låne rentefrit men det er nu slet ikke nødvendigt. Det er bare SÅ ærgerlige penge at komme af med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.