Fuck fuck fuck...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

685 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. marts 2010

..

Sidder her med tårene trillende ned af kinderne, bilen var på værksted i sidste uge og har regningen liggede endnu på 8500 kr - nu er den i stykker igen og det bliver lige 5000 kr mere

Nu er vi ikke helt vildt fattige eller noget men vi har bare ikke de penge lige nu.. Er nødt til at tage det på vores kassekredit - fuck hvor er det bare belastende.. skulle lige ud med det..

Rikke - som er umådelig trist lige nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

Joan ( Smallie )

Åhhh hvor træls.

Hvad er der galt med den vd du det??

Anmeld

9. marts 2010

..

Noget koblingsværk..

Anmeld

9. marts 2010

Muffinmus

øv øv øv, mon ikke i skulle ringe 2-4 steder hen og få det bedste tilbud.?? Kender en der har brugt det sammen værksted til deres bil længe nu, og det bliver sgu ærligt talt RIPPET i forhold til den vi f.eks har her i Vammen..som kan være op til flere tusinde kr billigere på samme skader.

Nå, men håner det går.

Anmeld

9. marts 2010

Stumpen

Det er bare så p**** frustrerende når sådan noget sker oveni hinanden og pengene ikke er der..

Krammer herfra..

Anmeld

9. marts 2010

Susan1978

9. marts 2010

Loggidut

ja, jeg er slet ikke i tvivl om hvordan det må være...

jeg kan godt huske dengang jeg lige mistede mit job, og hvordan regningerne bare begndte at vælte ind...jeg anede ikke mine levende råd, og havde ingen ide om hvor jeg skulle skrabe de penge frem...

det gør ondt helt nede i maven...og jeg håber virkelig i kan finde en fornuftig løsning på det.

kan i måske låne dem i banken, eller ...nej sådan nogle går med garanti ikke med til at man kan afdrage...

øv hvor er det bare synd for jer!

Anmeld

9. marts 2010

Tynen

Årh, for fandan!
Hvor er det da bare belastende.

Selvom man ikke er vildt fattig, er det da bare ikke det man har lyst til at bruge så mange penge på - Og så endda af 2 omgange

Føler med dig!
Hvis du ikke boede så langt væk havde jeg sgu fået min kæreste til at lave det for jer

Anmeld

9. marts 2010

Bamme

Tynen skriver:

Årh, for fandan!
Hvor er det da bare belastende.

Selvom man ikke er vildt fattig, er det da bare ikke det man har lyst til at bruge så mange penge på - Og så endda af 2 omgange

Føler med dig!
Hvis du ikke boede så langt væk havde jeg sgu fået min kæreste til at lave det for jer

FEEEEEEEEEEEDT! Nu bor jeg jo RET tæt på, så jeg kommer lige med min bil, som skal synes sidst i april. Skiftes den der rem, noget med udstødning, og monteres ny sele, OG skiftes den fåkking pære, er hvad der skal ske.

I love you!

Anmeld

9. marts 2010

Tynen

Bamme skriver:

FEEEEEEEEEEEDT! Nu bor jeg jo RET tæt på, så jeg kommer lige med min bil, som skal synes sidst i april. Skiftes den der rem, noget med udstødning, og monteres ny sele, OG skiftes den fåkking pære, er hvad der skal ske.

I love you!

Tager du så ikke Lars med hjem igen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.