Salg af modermælk..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2010

kiroo

jeg har afleveret til hvidovre, dog ikke så længe som ønskes. man malker ud hjemme og man skal kunne malke 200ml. ud om dagen ud over det ens barn får, så skal man fryse det ned efter afkøling, og så kom mælkemanden en gang om ugen og hentede det og afleveret nye flasker. men får vidst nok 182kr pr. liter og så man skal malke en del ud og det er ben hårdt arbejde..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2012

Carolines mor

synes det er ærgeligt at nogen ikke synes det er besværet værd at malke ud hjemme og få hentet mælken hjemme på sin bopæl.

Har selv en datter der er født tre måneder for tidligt og hun har virkelig haft godt af at nogen har taget sig tid til at malke ekstra ud, indtil jeg selv er kommet igang med at producere nok mælk til at kunne dække hendes behov.

jeg er selv gået i gang med at sælge mit overskyende mælk. ikke pga pengene men for at hjælpe andre børn i samme situation som jeg selv var i..

Anmeld

16. december 2012

MaleneG

Carolines mor skriver:

synes det er ærgeligt at nogen ikke synes det er besværet værd at malke ud hjemme og få hentet mælken hjemme på sin bopæl.

Har selv en datter der er født tre måneder for tidligt og hun har virkelig haft godt af at nogen har taget sig tid til at malke ekstra ud, indtil jeg selv er kommet igang med at producere nok mælk til at kunne dække hendes behov.

jeg er selv gået i gang med at sælge mit overskyende mælk. ikke pga pengene men for at hjælpe andre børn i samme situation som jeg selv var i..

Hej, jeg kan godt følge din holdning til omkring "besværet" omkring det. 

Mit problem var dengang at jeg havde en meget meget hård fødsel som tog næsten 1 år før jeg var nogenlunde normal fungerende "down there" og skulle rende til diverse prøver, og kontrollere på Hvidover hospital, når man selv bor i Hillerød, og ikke var i besiddelse af kørekort ja, så blev lysten til at give mælk overskygget af besværlighederne. 

Men vil dog sige, at nu ved jeg at jeg producere rigtig meget mælk, og ville derfor kunne gøre alle forberedelserne inden jeg føder næste gang, og så er tingene jo pludselig ikke så besværligt længere. 

En ringe undskyldning, set i forhold til at redde et lille liv, korrekt. men det var min forklaring på hvorfor jeg ikke magtede at gøre det alligevel. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.