Salg af modermælk..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.626 visninger
12 svar
1 synes godt om
9. marts 2010

MaleneG

Hejsa

Ville høre om der sad nogen derude som har nogen viden / erfaringer omkring salg af modermælk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

Ni-ko-li-ne

MaleneG skriver:

Hejsa

Ville høre om der sad nogen derude som har nogen viden / erfaringer omkring salg af modermælk?

jeg tror vidst man tager hen på sygehuset og malker ud der... det er der de køber det, så vidt jeg ved

Anmeld

9. marts 2010

Corn

Jeg gik i mødregruppe med en.

Hun malkede ud i specielle beholdere og så kom der en "mælkebil" fra sygehuset og hentede det...

Anmeld

15. marts 2010

MoarTNoah

MaleneG skriver:

Hejsa

Det er kun de første 8 uger de kan bruge din mælk hvis du sælger det - dvs at du ikke kan

Anmeld

15. marts 2010

forår

Jeg har haft ringet til et sygehus  og spurgt og de fleste tager det ikke.  Hun sagde at hvis der er nogen som bruger det, så er det de store sygehuse. Men man skal igennem en del test osv før de vil benytte det.

Anmeld

15. marts 2010

MaleneG

Mange tak for svar, jeg har været i kontakt med modermælks centralen på hvidovre hospital .

Anmeld

16. marts 2010

MoarTNoah

MaleneG skriver:

Mange tak for svar, jeg har været i kontakt med modermælks centralen på hvidovre hospital .

hva fandt du frem til så?

Anmeld

17. marts 2010

MaleneG

KatrineR skriver:

hva fandt du frem til så?

At det godt kunne lade sig gøre, men har tænkt det lidt igennem og må indrømme jeg ikke orker besværet

Anmeld

17. marts 2010

MoarTNoah

MaleneG skriver:

At det godt kunne lade sig gøre, men har tænkt det lidt igennem og må indrømme jeg ikke orker besværet

hehe.. jeg troede kun at man kunne sælge sin mælk de første 8 uger?

Nej det er ikke for pengenes skyld at man skal gøre det, men for børnenes, har godt hørt det er meget besværligt...

Anmeld

18. marts 2010

MaleneG

KatrineR skriver:

hehe.. jeg troede kun at man kunne sælge sin mælk de første 8 uger?

Nej det er ikke for pengenes skyld at man skal gøre det, men for børnenes, har godt hørt det er meget besværligt...

På skejby skal man have tilmeldt sig senest inden 8 uger. og på hvidovre helt til 10 uger. og så må man gerne aflevere efterfølgende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.