Fåkking, fåkking, fåkking pladsanvisning!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2010

Tynen

Enten er hende anvisningsdamen i gang med at snige en venindes barn uden om Paw, eller også har hun ikke fattet en bjælde af noget. Det er da ikke så svært? Hvis de stopper og starter samme dag.

Men ved du hvad? Vores sp. sagde, da vi talte om dp. til Louise, at hvis jeg fik noget vrøvl med pladsanvisningsfolkene, så skulle jeg fluks ringe til dén eller dén eller dén navngivne overordnede og referere til hende (sp) for, som hun sagde, nogle gange har de brug for lidt hjælp til at forstå folks behov og rettigheder. Så det er åbenbart ikke et ukendt fænomen.

- Helle, der edderm... godt gad læse den mail, du skrev til p.a.

Du må rigtig gerne læse den.. Men den er lang

Sender den lige over pb - Synes selv jeg har formuleret mig meget venligt men dog bestemt og helt uden tilsvining (Selvom det var det jeg havde allermest lyst til)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

Mie A

Sådan nogle idioter!!

Anmeld

9. marts 2010

Nadi

du lyder til at du godt kunne bruge sådan en her.

Jeg er virkelig helt paf og mundlam (hvor utroligt det end lyder), og alt det jeg har at sige kan jeg slet ikke få formuleret og de ord jeg kan få formuleret er ikke særlig pæne, så mit svar ville bare være fyldt af en masse F***** stjerner!!

Håber virkelig de snart spænder hjelmen på den pladsanvisning.

Nadi - gal på dine vegne

Anmeld

9. marts 2010

Tynen

Stumpen skriver:

Her byen hjaæp det også bare med en opringning og jeg fik min vilje, men din kommune lyder noget stædig.. Hende i din mødregruppe der har fået Paws plads er det barn ældre end Paw??

STUMPEN: Det er en helt anden DP der er snak om.
Altså hende fra min mg har barn ved en anden DP end vores - Hun har en søn på samme alder som Stella og ønsker så at hendes datter (på samme alder som Paw) overtager broderens plads.
Og det kunne hun så åbenbart godt

Jeg synes det er utroligt at de skal køre den så langt ud - Selv efter 4 oprininger og en mail.

Anmeld

9. marts 2010

Stumpen

Tynen skriver:

STUMPEN: Det er en helt anden DP der er snak om.
Altså hende fra min mg har barn ved en anden DP end vores - Hun har en søn på samme alder som Stella og ønsker så at hendes datter (på samme alder som Paw) overtager broderens plads.
Og det kunne hun så åbenbart godt

Jeg synes det er utroligt at de skal køre den så langt ud - Selv efter 4 oprininger og en mail.

Jeg er bare langsom

Men det er grotesk at det kan lade sig gøre for nogen og ikke andre..

Anmeld

9. marts 2010

Tynen

Stumpen skriver:

Jeg er bare langsom

Men det er grotesk at det kan lade sig gøre for nogen og ikke andre..

Nej, det var vist bare mig der i min arrigskab ikke fik formuleret mig korrekt.
Tastaturet fik virkelig spank under skrivningen

Anmeld

9. marts 2010

Helle30

Du må rigtig gerne læse den.. Men den er lang

Sender den lige over pb - Synes selv jeg har formuleret mig meget venligt men dog bestemt og helt uden tilsvining (Selvom det var det jeg havde allermest lyst til)

Når jeg bliver undervisningsminister (eller en anden minister), så bliver du min pressechef. Du rammer lige mellem øjenene, og jeg er spændt på, hvad svaret bliver.

Mage til overskudsagtig, velformuleret og direkte henvendelse skal man lede længe efter. Tak fordi, jeg fik lov at læse med.

- Helle

Anmeld

9. marts 2010

Bamme

Jeg vil også se!

Anmeld

9. marts 2010

Tynen

Når jeg bliver undervisningsminister (eller en anden minister), så bliver du min pressechef. Du rammer lige mellem øjenene, og jeg er spændt på, hvad svaret bliver.

Mage til overskudsagtig, velformuleret og direkte henvendelse skal man lede længe efter. Tak fordi, jeg fik lov at læse med.

- Helle

Åh, jeg ber´
Tusind tak for komplimentet

Men svaret blev ikke til så meget. Det var den mail jeg nævnte i mit første indlæg.
Jeg ringede hende op i dag hvor hun sørme liiige havde printet skidtet ud, og faktisk skulle til at besvare mig ... Min bare r**

Hun kan stadig ikke love mig noget som helst, så det har ikke hjulpet en hujende fis.
Men hun kan dælme tro at det bliver løgn.. Jeg har en ny mail på lager (Altså i hovedet).

Behøver jeg at sige, at hun lovede at sende mig en mail ang. vores samtale i dag og at den sørme ikke er dukket op?
Hvis jeg ikke hører fra dem inden fredag, bliver den lede mail trukket frem fra dybet.

Jeg helmer ikke før jeg får den plads!

Anmeld

9. marts 2010

Tynen

Bamme skriver:

Jeg vil også se!

Ja, det vil du vel din nysgerrige rad

2 sek.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.