Der er seriøst noget galt med det system! - Herunder det man , efter min mening, kalder forskelsbehandling!
Jeg kæmper simpelthen for at få trumfet en "søskendefordel" igennem - Noget som ikke gælder mig, men som gælder alle andre her i byen.
Jeg var sågar oppe på selve Pladsanvisningen for at være sikker på at skemaet blev udfyldt korrekt og Paw ville få søskendefordel - Altså så han overtager Stellas plads d. 1. juni når hun starter i BH.
Jeg har efterfølgende ringet derop 2 gange, for at sikre mig at "søskendefordel" stod noteret i papirerne, samt for at forhøre mig om status.
Alt synes ok, lige indtil jeg ringer for 14 dage siden og bliver fortalt at skemaet er udfyldt forkert og at han derfor ikke har "søskendefordel".
Han skulle have været skrevet op pr. 1. maj i stedet for 1. juni, som jeg ellers blev beordret til af selveste Pladsanvisningen.
Jeg blev fuldstændig paf og særdeles rasende.
Jeg er dog så høflig at jeg ikke lader al min galde og frustration udløbe skrankedamen i telefonen - Oplyser hende bare om min undren og min nervøsitet ovr den nu meget usikre situation.
Om aftenen skriver jeg derfor en yderst detaljeret mail om min oplevelse af hele situationen og beder derefter om at hun bekræfter at han nu er sikret søskendefordel, eftersom hverken DPén, telefondamens kollega på Pladsanvisningen og andre forældre herude har fået skrevet deres børn op en måned før den anden slutter.
Jeg holder så MG i dag og finder ud af, at en af de andre mødre bare ringede derop i går for at høre status på hendes barns søskendefordel - og vupti!
Så kunne skrankedamen lige gå ind og tjekke om dpén havde plads og derefter skrive hendes datter op til at komme i samme dp.
Jeg bliver fuldstæding edderspændt rasende - Jeg var faktisk ved at tude af frustration!
Ringer dernæst skrankedamen op og spørger i venligt men meget bestemt toneleje om hun har fået min mail jeg sente for 1½ uge siden, som jeg ikke har fået en tilbagemelding på - og sørme ja.
Ja, hun havde faktisk lige printet den ud i selvsamme øjeblik og skulle liiige nøjagtig til at besvare den.
Mmhhhhmmm.... Som om jeg er komplet idiot!
Hun informerer mig atter engang om at han kun er sikret søskendegaranti, hvis de går i DPén sammen en måned (Altså Stella og Paw), men da DPén ikke må køre med 5 børn af gangen, er det ikke sikkert at det kan blive til noget.
Derudover fortæller hun mig, at hvis et eventuelt ældre barn end Paw har ønsket DPén, har dette førsteprioritet...
Hun kan slet ikke oplyse mig om hvor jeg står, hvornår DPén har plads eller hvornår der er bedst chance for at han kan komme op til hende (For så ville jeg bare ændre datoen endnu engang)
Arhmen - Jeg brækker mig krafteddeme!!!!!!!!!!!
Hvad fanden er det for noget?!
Jeg synes ærlig talt det er at tage pis på folk.
Jeg er tudefærdig og jeg har haft ondt i maven over det siden jeg for 14 dage siden fandt ud af at det hele åbenbart ikke var i skønneste orden 
Det betyder SÅ meget for mig at vi får samme DP.
Hun har til dags dato ALDRIG været syg og ikke nok med det, så er Paw jo vant til at komme med op og hente og bringe Stella deroppe.
Han kender DPén og hun kender os..
For satan! Jeg føler mig trådt på, uretfærdigt behandlet og fuldstændig magtesløs..
HVORFOR SKAL det være så bøvlet?!
De skal jo starte og holde samme dag, for crying out loud!
Sorry! Det her blev virkelig langt... Men jeg MÅ bare ud med det!
Jeg er SÅ frustreret 
Anmeld