puha..... er fuldstændig færdig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

633 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. marts 2010

VNB

Har brug for at lette mit hoved lidt... og tænker at dette vil være det rette sted at gøre det....

Igår den 8/3 fik vi svar på blodprøven og vores IVF forsøg gav desværre ingen lille baby i denne omgang....  

Jeg blev helt paf... kan intet huske af hvad hende sygeplejersken sagde i den anden ende af røret... kun noget med: negavtiv, ny behandling og at det gjorde hende ondt.... Jo så sagde hun også at vi nu skal igennem HELE turen IGEN! altså starte op med nedregulering en gang til og altså tage behandlingen fuldstændig forfra.... Vi har nemlig kun 1 lille kostbar æg i fryseren og de vil kun lave fryseforsøg hvis de har 2 som de kan sætte op samtidig... det var der så bare aldrig nogen som har fortalt os! vi troede da de ville forsøge med fryseforsøg først, netop så man måske kunne undgå hele den lange behandling én gang til....

Det hele er bare SÅ uvirkeligt for mig....  Vi var SÅ sikre på at den var der! havde virkelig ALLE symptomer på en graviditet, niv og prik i maven, MEGET spændte bryster, en hård hård oppusted mave (det ligner sku at jeg er mindst 12 uger henne) kvalme morgen og aften, træt HELE tiden og selvfølgelig heller ingen mens!

Vi vidste jo selvfølgelig godt at der var en chance for at testen var negativ... men vi VAR virkelig næsten helt 100....  Føler mig dum. trist, ked, uduelig, opgivende.... ja ALT virker SÅ håbløst lige nu.... tænk man har fået lagt et super duper befrugtet æg op og ikke engang der kan min krop finde ud af at holde på det....

jeg har grædt og grædt og grædt hele dagen, natten og stadig nu mens jeg skriver.... er blevet hjemme fra skole, mine øjne er fuldstændig hævede og jeg ligner en som har fået tæsk af 14 rockere... Er bare helt færdig.....

Inderst inde ved jeg jo godt at vi har 2 forsøg endnu... ved også godt at der er rigtig mange som skal igennem mange mange forsøg inden det lykkes, men det rammer bare så ufattelig hårdt når det er en selv! Det er SÅ ondsvagt, men jeg føler næsten at jeg har misted noget SELVOM jeg godt ved at der jo ALDRIG har været noget der..... Lille prik var og blev en lille prik som aldrig satte sig fast....

Nu går jeg så og venter på at få det som de kalder en Bortfalds mens.... stadig ingen tegn på den.... men Crinone skal åbenbart været ude af kroppen først før det rigtig starter....

Går hele tiden og tænker... hva nu hvis deres blodprøve var taget for tidlig??? hvad nu hvis jeg alligevel er gravid og de bare tager fejl? DUMT - jeg ved det.... for selvfølgelig tager de ikk fejl.... det er kun mig som stadig ikk kan affinde mig med svaret...

vi er nu i såkaldt behandlings pause.... når min næste normale mens kommer skal jeg ringe til klinikken og så aftaler vi ny opstart... så der er ca 2 mdr til.... kan slet slet slet ikke overskue det.... igennem alt med kanyler morgen og aften igen.... alt den lange ventetid igen, alle bekymringer igen, fri fra arbejde og skole osv.... shit hvor jeg bare ikke orker det... men vi VIL jo også have en bebs så vi er jo NØDT til at gå hele møllen igennem en gang til....

Nå jeg vil hoppe ind under dynen igen.... Håber at jeg om nogle dage kan se fremad med nyt mod... selvom alting lige nu virker HÅBLØST....

Tak til jer som gad læse med.... nogle gange er det dejligt at få tingene skrevet ned, håber ikke mit tastetur har fået vandskade af alle de tårer som drypper ned hele tiden... men ud skal de jo 

mange knus fra Vinni.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

oo

øv for fanden da også!!!!! hvor gør det bare ondt at læse dit indlæg, jeg kan så godt sætte mig ind i de følelser og tanker du har, både omkring "de tager nok fejl" og "ikke en gang DET kunne min krop finde ud af!". man bliver narret noget så grusomt af alle de helvedeshormoner man sprøjter sig med og ens krop er bare pludselig ukendt område - noget der hænger nedenunder halsen og som lever sit helt eget liv. og nægter at makke ret og lave en BABY!

gå du bare under dynen igen, det er fuldt forståeligt at du ikke lige har lyst til at deltage i verden udenfor lige nu - og jeg lover dig, at pludselig en dag så ligger du under dynen og tænker "jeg VIL have den baby og jeg KAN kæmpe for den!" og så bliver du superwoman påny. men der er ingen der kan være superwoman 24/7!

kæmpe kæmpe kram herfra

Anmeld

9. marts 2010

Faith

Kender dig ikke men vil bare lige gi dig et

Ved SÅ godt hvad du gennemgår! Har selv prøvet det 5 gange, og det er sku lige hårdt hver gang. Man føler sig fuldstændig tom indeni fordi man jo hver gang tror at nu er den der bare.... Det er en følelsesmæssig rutsjetur uden lige.

Du må ikke miste modet. Min erfaring er at når man lige får det lidt på afstand, så er man klar til endnu en omgang stik og hormoner. For man ved jo hvad det er man kæmper for.....

Held og lykke med projektet. Jeg  fingre for jer.

Anmeld

9. marts 2010

MM1987

Åh nej dog...

Jeg føler så meget med dig, for hvor kan jeg huske det...

Og hvor er det surt i skal helt forfra...øv øv...

Den er der næste gang...

KNUS

Anmeld

9. marts 2010

ønskebørn74

VNB skriver:

Har brug for at lette mit hoved lidt... og tænker at dette vil være det rette sted at gøre det....

Igår den 8/3 fik vi svar på blodprøven og vores IVF forsøg gav desværre ingen lille baby i denne omgang....  

Jeg blev helt paf... kan intet huske af hvad hende sygeplejersken sagde i den anden ende af røret... kun noget med: negavtiv, ny behandling og at det gjorde hende ondt.... Jo så sagde hun også at vi nu skal igennem HELE turen IGEN! altså starte op med nedregulering en gang til og altså tage behandlingen fuldstændig forfra.... Vi har nemlig kun 1 lille kostbar æg i fryseren og de vil kun lave fryseforsøg hvis de har 2 som de kan sætte op samtidig... det var der så bare aldrig nogen som har fortalt os! vi troede da de ville forsøge med fryseforsøg først, netop så man måske kunne undgå hele den lange behandling én gang til....

Det hele er bare SÅ uvirkeligt for mig....  Vi var SÅ sikre på at den var der! havde virkelig ALLE symptomer på en graviditet, niv og prik i maven, MEGET spændte bryster, en hård hård oppusted mave (det ligner sku at jeg er mindst 12 uger henne) kvalme morgen og aften, træt HELE tiden og selvfølgelig heller ingen mens!

Vi vidste jo selvfølgelig godt at der var en chance for at testen var negativ... men vi VAR virkelig næsten helt 100....  Føler mig dum. trist, ked, uduelig, opgivende.... ja ALT virker SÅ håbløst lige nu.... tænk man har fået lagt et super duper befrugtet æg op og ikke engang der kan min krop finde ud af at holde på det....

jeg har grædt og grædt og grædt hele dagen, natten og stadig nu mens jeg skriver.... er blevet hjemme fra skole, mine øjne er fuldstændig hævede og jeg ligner en som har fået tæsk af 14 rockere... Er bare helt færdig.....

Inderst inde ved jeg jo godt at vi har 2 forsøg endnu... ved også godt at der er rigtig mange som skal igennem mange mange forsøg inden det lykkes, men det rammer bare så ufattelig hårdt når det er en selv! Det er SÅ ondsvagt, men jeg føler næsten at jeg har misted noget SELVOM jeg godt ved at der jo ALDRIG har været noget der..... Lille prik var og blev en lille prik som aldrig satte sig fast....

Nu går jeg så og venter på at få det som de kalder en Bortfalds mens.... stadig ingen tegn på den.... men Crinone skal åbenbart været ude af kroppen først før det rigtig starter....

Går hele tiden og tænker... hva nu hvis deres blodprøve var taget for tidlig??? hvad nu hvis jeg alligevel er gravid og de bare tager fejl? DUMT - jeg ved det.... for selvfølgelig tager de ikk fejl.... det er kun mig som stadig ikk kan affinde mig med svaret...

vi er nu i såkaldt behandlings pause.... når min næste normale mens kommer skal jeg ringe til klinikken og så aftaler vi ny opstart... så der er ca 2 mdr til.... kan slet slet slet ikke overskue det.... igennem alt med kanyler morgen og aften igen.... alt den lange ventetid igen, alle bekymringer igen, fri fra arbejde og skole osv.... shit hvor jeg bare ikke orker det... men vi VIL jo også have en bebs så vi er jo NØDT til at gå hele møllen igennem en gang til....

Nå jeg vil hoppe ind under dynen igen.... Håber at jeg om nogle dage kan se fremad med nyt mod... selvom alting lige nu virker HÅBLØST....

Tak til jer som gad læse med.... nogle gange er det dejligt at få tingene skrevet ned, håber ikke mit tastetur har fået vandskade af alle de tårer som drypper ned hele tiden... men ud skal de jo 

mange knus fra Vinni.

Ej hvor er det bare trælst!!!! Hvor er jeg ked af at det ikke lykkedes!!! Jeg synes det er stærkt måden du bare får det ud på!!!

Held og lykke i næste forsøg!!!!!!!!!!!!!

Knus og Kram

Lene

Anmeld

9. marts 2010

benthe :-)

et på vej til dig søde
benthe

Anmeld

9. marts 2010

håber snart det er os

hvor er jeg ked af at det ikke lykkes denne gang

men du må se frem ad og det bliver jeres tur næste gang

knuz

Anmeld

9. marts 2010

otlitrom

Hej søde du.

Hvor kan jeg mærke din smerte i dit indlæg.. Og hvor er det en hård kamp at gå igennem!

Jeg sender dig et kæmpe kram, og håber inderligt at der ikke er så lang vej endnu!!

Anmeld

10. marts 2010

VNB

1000 1000 1000 tak for alle jeres svar! hvor er i altså bare søde  og det hjælper virkelig lidt på humøret at læse dem igen og igen og igen!

Tænkte over igår at jeg ikk vidste hvad jeg skulle gøre hvis jeg ikke havde denne side at skrive på... så havde jeg siddet med det hele inden i mig selv, og følt at ingen forstod mig. Skal lige siges at min kæreste er mindst lige så ked af det som jeg! Det er første gang under hele behandlingen at han græd med tårer og hulk og det hele...  så vi har været rigtig gode til at snakke det igennem!

vi er da også fuldt og fast besluttet på at prøve igen! om vi så skal prøve 100 gange - vi VIL have vores lille ønskebaby.

Dagen under dynen igår hjalp lidt. Gjorde alt det forbudte...  spiste tonsvis chokolade, drak sort sort kaffe, og tog en øl med kæresten da han kom hjem fra arbejde! og her til morgen er min mens så kommet....

føler det sådan at min mens "skyller" alt det dårlige ud, og når den er ovre er min krop "ren" igen.... og tror at det er meget godt med de 2 mdrs behandlings pause for der er vi helt sikkert meget meget klar til at prøve igen! Nu når vi ikke at få en 2010 baby, men vi satser stort på en forårsbaby til februar 2011

Vil endnu engang sige tak til jer alle for svarene! de varmer SÅ meget! og hvor er i bare nogle stærke kvinder som har overskud til at trøste selvom i SELV går igennem så mange ting lige nu!

STORT knus Vinni.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.