lidt blandet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

268 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. maj 2008

bette

vi var henne for at se den private dp jeg snakkede med igår--
papirene er underskrevet.. og jeg er bare sååå glad for det.. hun er kanon sød.. og de er meget udenfor.. hun følger børnenes rytme.. så hvis de er trætte skal de have lov at sove. de skal ikke sove på bestemte tidspunkter..
og så er hun flexsibel.. ikk hys med hvornår der skal afleveres og hentes..hun har 2 hunde og 1 kat.. den ene hund er bare sååå sød og venlig overfor børnene.. selv mikkel kunne rive og klappe den i fjæset hvor den bare blev liggende. skønt.. den anden hund var ovenpå.. den var lidt ældre..
synes alt i alt hun var super sød at snakke med og mikkel kunne også godt lide hende..
og så må barnevognen stå derude altid.. ikke en man skal slæbe med hjem hele tiden.. dejligt

nå men så lige lidt negativt.. havde endelig fået min læge til at sende en henvisning til ultralyds scanning og medicinsk vudering.. tror i så ikke at jeg ikke kan komme derop fordi spaderne strejker.. ja undskyld.. men synes sku det er lidt for dårligt..!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2008

Nadi

Ja som jeg sagde til dig i telefonen, så lyder det altså bare helt vildt godt! Håber I bliver glade for hende. Men hvorfor skulle I ikke det ;)? Ja det må man jo ta med, men som der var snakken om i Go' morgen DK så burde de kunne bevare retten til at forlange højre løn uden at strejke for det rammer de forkerte mennesker. -Nadia

Anmeld

23. maj 2008

Plysbjørnen

Ih tillykke det er da godt at du har været så heldig, med din dagplejer, ville ønske at jeg var lige så heldig...

Betina1978 - Laura 010807 - Lillebror 19+3

Anmeld

23. maj 2008

Grynt

Hvor er jeg bare glad på dine vegne, hjertelig tillykke med pladsen :) Det er bare sååå fedt når tingene bare falder på plads.

Knus herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.