DP-for møde, hurra for et gedemarked.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

284 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. maj 2008

Plysbjørnen

Så har jeg været til møde med min dagplejemor og en pædagog i dag, Laura virkede til at være glad for DP-moren fint nok det var så den bekymring der er væk... Så nævnede jeg lige at vi altså gerne ville stå opskrevet til en plads i Nordborg, da det alt andet lige ville være nemmere, både når jeg skal på barsel, men også nu hvor jeg skal køre manden på arbejde, da dagplejen jo først åbner kl 7, han møder kl 6 og ja det er i samme by 10 km fra hvor vi bor... Fik afvide at vi skulle henvende os til pladsanvisningen i Sønderborg, og ja være forberedt på lange udsigter da der åbenbart bare ikke er nogen pladser at kommer efter... HMMM:'(. Nå ikke detsto mindre fik vi afvide at barnevognen skal vi slæbe frem og tilbage hver dag, for hun har sørme ikke plads til at have den stående... SAY WHAT>(??? (Det skal lige siges at manden skal have hende med hjem i bus, for jeg har bilen på arbejde)... Et er at vi skal køre 10 km for at komme i dagpleje, men vi skal gudhjælpemig også bøvle med at transportere barnevognen frem og tilbage hver dag(?)... Er de da fuldstændig hjernelamme... Nå bare lidt brok her fra... Betina1978 - Laura 010807 - Lillebror 19+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2008

Ny mor

Æv, hvor lyder det træls Betina. Det gør ikke ligefrem livet lettere for småbørnsfamilier :-(
(H) Birgitte

Anmeld

23. maj 2008

Nadi

Øv bøv!

Det lovede da ellers lige så godt. Men jeg kan helt klart forstå dine frustrationer! Det er da også noget mystisk noget at I skal slæbe barnevognen frem og tilbage.
I kan ikke indgå en privat aftale med hende om at bare jeres bliver stående i hverdagene??!

Og som Birgitte skriver så gøre det da absolut ikke livet nemmere.

-Nadia

Anmeld

23. maj 2008

MrsMartens

Hold da op!!! Hvor er det da en servicemindet kommune du har dig der!!
Jeg går og venter på at vi skal til kontaktmøde, David starter i DP d. 2/6, så Viborg kommune må gerne snart lette r****!!!

Jeg håber i finder en bedre løsning!!
(H)
Louise

Anmeld

23. maj 2008

Plysbjørnen

Må slæbe manden med derned en dag, han er lidt bedre til det der med brokke sig end jeg er:P, det kan være han kan overtale hende til at vi må have den stående dernede, for det andet er noget ged...

Kan godt for mig at vi klokken 10 om aftenen når jeg kommer hjem fra arbejde (arbejder aften hver anden uge...) skal bøvle med at barnevognen af for at stoppe den ind i bilen så den er klar til næste dag...

Betina1978 - Laura 010807 - Lillebror 19+3

Anmeld

23. maj 2008

Kaufie

William har fået lov at sove i den kæmpevogn dp'en har til at gå tur med ungerene. Vi kan nemlig ikke komme frem og tilbage med barnevognen hver dag - og vil gerne have den hjemme når han af og til skal have en lur om eftermiddagen. Dp' ruller en dyne sammen, så vognen ikke virker alt for stor - og William sover ganske udmærket i den. Måske I kunne foreslå dp'en det? Selvom hun ikke lyder voldsomt flexibel....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.