Så har jeg været til møde med min dagplejemor og en pædagog i dag, Laura virkede til at være glad for DP-moren fint nok det var så den bekymring der er væk...
Så nævnede jeg lige at vi altså gerne ville stå opskrevet til en plads i Nordborg, da det alt andet lige ville være nemmere, både når jeg skal på barsel, men også nu hvor jeg skal køre manden på arbejde, da dagplejen jo først åbner kl 7, han møder kl 6 og ja det er i samme by 10 km fra hvor vi bor... Fik afvide at vi skulle henvende os til pladsanvisningen i Sønderborg, og ja være forberedt på lange udsigter da der åbenbart bare ikke er nogen pladser at kommer efter... HMMM:'(.
Nå ikke detsto mindre fik vi afvide at barnevognen skal vi slæbe frem og tilbage hver dag, for hun har sørme ikke plads til at have den stående... SAY WHAT>(??? (Det skal lige siges at manden skal have hende med hjem i bus, for jeg har bilen på arbejde)... Et er at vi skal køre 10 km for at komme i dagpleje, men vi skal gudhjælpemig også bøvle med at transportere barnevognen frem og tilbage hver dag(?)...
Er de da fuldstændig hjernelamme...
Nå bare lidt brok her fra...
Betina1978 - Laura 010807 - Lillebror 19+3
Anmeld