Valle81 skriver:
Hejsa:0)
Du er simpelthen bare så smuk gravid også:0) Som den bare sidder der og strutter:0)
Jeg kan ikke svare dig helt på hvor lang tid der går, jeg husker ikke jeg havde disse symptomer med Asta, og denne gang har jeg haft "veer/menssmerter" i op til 4 timer næsten dagligt og så går det i sig selv igen:0)
Jordemoderen igår sagde at det var tydelige tegn på at fødslen nærmer sig:0)
Hvordan gik det ved jordemoder idag for dig:0)
Stort knus
Christina
Tusind tak, hvor var det sødt skrevet....(snøft)!!
Jeg har plukveer i løbet af hele dagen sådan on eller off....men om aftenen når jeg skal sove har jeg decideret smerter, som forsvinder næste morgen. Får ikke sovet helt så meget som jeg gerne ville...
Men det lyder som om, at du har endnu flere symptoner end jeg! Jeg glæder mig til at læse om det herinde :-)
Jordemoderen sagde, at hun var 3400g sådan cirka. GISP!!!!! Hvor dælen gemmer hun sig henne i min lille mavse?? Maven vokser dog meget lige nu, vil jeg siger. MEN hun sagde, at der ikke lige umiddelbart var nogle tegn på fødsel nu. På den anden side, så kan det ske med det samme uden advarsel...og andre gange tager det tid. Det er ikke til at sige. Så det blev jeg ikke klogere af :-(
Men jeg glæder mig meget. Ville bare ønske, at man vidste om der er 1 dag eller 2 uger igen. På den anden side er det jo det smukke ved, at man ikke kan have kontrol over alting sådan som man er vant til i dagens Danmark.
Rigtigt mange gange held og lykke, Christina! Glæder mig til at høre om din fødsel!!!
Mange kærlige hilsner fra Lisbeth 39+0
Anmeld