39+1:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2010

Tullebobs

Hejsa

Sikke fin du er - det bliver spændende at se den lille Anton (fedt navn iøvrigt).

Giver du ikke lige en opdatering på dit jm besøg?

Kh Trine -som selv er ved at sprænges, men nok må vente pænt i køen efter som jeg "kun" er 38+4 idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

lisbethita

Sanne og Nicklas skriver:

hvor sidder den bare flot og lige på

Tak hvor er du sød... :-) Dejligt med fine mavser.... og endnu dejligt med dejlige fine unger!! Glæder mig!!! Knus 

Anmeld

10. marts 2010

Valle81

lisbethita skriver:

Hejsa :-) WOOOW hvor en fin mavse. See... he er min :-) Jeg har det præcist på samme måde som dig. Er 39 +0 i morgen... og der skal jeg til jordemoder nemlig. 

Jeg får rigtigt mange plukveer og virkeligt mange jag ned i ....undergulvet...! Det gør dælme avs!!!Jeg var liiiige ved at gå til i går aftes, fordi det gjorde naller....vel vidende at det jo er ingenting i forhold til, hvad der skal ske.

Du har jo prøvet det før, ikke? Har du nogen fornemmelse af, hvor lang tid der går, når man er kommet dertil med de "symptomer" som du beskriver der?? Jeg ved jo ingenting og noget som helst. Håber også bare det snart sker...

MEGET UTÅLMODIG...men glæder mig super meget.

Rigtig god tirsdag til dig og god tur til jordemoderen :-)

Mange hilsner Lisbeth

Hejsa:0)

Du er simpelthen bare så smuk gravid også:0) Som den bare sidder der og strutter:0)

Jeg kan ikke svare dig helt på hvor lang tid der går, jeg husker ikke jeg havde disse symptomer med Asta, og denne gang har jeg haft "veer/menssmerter" i op til 4 timer næsten dagligt og så går det i sig selv igen:0)

Jordemoderen igår sagde at det var tydelige tegn på at fødslen nærmer sig:0)

Hvordan gik det ved jordemoder idag for dig:0)

Stort knus

Christina

Anmeld

10. marts 2010

Valle81

Tullebobs skriver:

Hejsa

Sikke fin du er - det bliver spændende at se den lille Anton (fedt navn iøvrigt).

Giver du ikke lige en opdatering på dit jm besøg?

Kh Trine -som selv er ved at sprænges, men nok må vente pænt i køen efter som jeg "kun" er 38+4 idag

Tak hvor er du bare sød:0)

Ja Anton, er det ikke bare frækt. Synes bare det lyder så sødt og frækt på samme tid:0)

Det gik super ved jordemoderen, hun roste mig meget, da jeg kun har taget 2 kilo på, der var super hjertelyd og han blev skønnet til 3200-3300 gram:0) Han gemte sig lidt for hende, han lå med ryggen ud og ben og arme ind. Hun kunne ikke få ham til at vende sig, typisk, når det nu er at han ellers er ved at banke sin mor synder sammen indefra:0)

Og, uhh, det er også snart din tur, og du behøver skam ikke stå bagerst i køen:0) Du kan nå at overhale os alle indenom:0)

Anmeld

10. marts 2010

Valle81

Sussie&Lilje skriver:

Åh hvor er du smuk gravid!

Tusind tak, hvor er du bare sød:0) Bliver så rørt.........

Knus fra Tudefjæset her:0)

Anmeld

10. marts 2010

LinLin

FLot stor mave

Anmeld

10. marts 2010

Sakris

Fine runde maver begge to

Anmeld

10. marts 2010

lisbethita

Valle81 skriver:

Du er simpelthen bare så smuk gravid også:0) Som den bare sidder der og strutter:0)

Jeg kan ikke svare dig helt på hvor lang tid der går, jeg husker ikke jeg havde disse symptomer med Asta, og denne gang har jeg haft "veer/menssmerter" i op til 4 timer næsten dagligt og så går det i sig selv igen:0)

Jordemoderen igår sagde at det var tydelige tegn på at fødslen nærmer sig:0)

Hvordan gik det ved jordemoder idag for dig:0)

Stort knus

Christina

Tusind tak, hvor var det sødt skrevet....(snøft)!!

Jeg har plukveer i løbet af hele dagen sådan on eller off....men om aftenen når jeg skal sove har jeg decideret smerter, som forsvinder næste morgen. Får ikke sovet helt så meget som jeg gerne ville...

Men det lyder som om, at du har endnu flere symptoner end jeg! Jeg glæder mig til at læse om det herinde :-)

Jordemoderen sagde, at hun var 3400g sådan cirka. GISP!!!!! Hvor dælen gemmer hun sig henne i min lille mavse?? Maven vokser dog meget lige nu, vil jeg siger. MEN hun sagde, at der ikke lige umiddelbart var nogle tegn på fødsel nu. På den anden side, så kan det ske med det samme uden advarsel...og andre gange tager det tid. Det er ikke til at sige. Så det blev jeg ikke klogere af :-(

Men jeg glæder mig meget. Ville bare ønske, at man vidste om der er 1 dag eller 2 uger igen. På den anden side er det jo det smukke ved, at man ikke kan have kontrol over alting sådan som man er vant til i dagens Danmark. 

Rigtigt mange gange held og lykke, Christina! Glæder mig til at høre om din fødsel!!!

Mange kærlige hilsner fra Lisbeth 39+0

Anmeld

10. marts 2010

Mira0911

Flot mave... Slet ikke nogen tegn fødsel?

Anmeld

10. marts 2010

Valle81

MoarJ skriver:

Flot mave... Slet ikke nogen tegn fødsel?

Ikke helt endnu:0) Har diarre, kvalme og menssmerter, men veer er der ikke dukket op endnu:0)

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.