39+1:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.788 visninger
19 svar
0 synes godt om
9. marts 2010

Valle81

Så er vi nået så langt:0)

På den gode måde er Anton virkelig ved at tage livet af mig. Han bevægelser er så store og kraftige at det er meget smertefuldt. Hvis han kunne så tror jeg han gravede sig vej ud gennem navlen:0)

Ellers står den på masser af plukveer, spænding, glæde og utålmodighed:0) KAN IKKE VENTE:0)

Skal til jordemoder idag kl 14.30 og er så spændt på hvad hun har at sige og ikke mindst hvad hun skønner ham til at veje:0)

Knus

Christina, som forkælede sig selv med en tur til frisøren, så jeg kan være lidt for lækker til når jeg har født:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

Koen.

wow en smuk rund mave

Tanja 34 + 3

Anmeld

9. marts 2010

FruPudderkvast

Ihh, sikke en fin mave!

Krydser fingre for at han snart beslutter sig for at komme ud

Anmeld

9. marts 2010

Valle81

Tak:0)

Ja vi håber også han titter ud snart, hver en smerte i maven så UHH er det nu, men nej:0)

Og hov beklager................for en gang skyld...........alle mine pletter på spejlet:0) he he

Anmeld

9. marts 2010

Bavianis

Hvor er din mave flot og rund! Jeg glæder mig til at se hvem der fylder derinde;-)

Anmeld

9. marts 2010

Ox.

Åh hvor er du smuk gravid!

Anmeld

9. marts 2010

NoName

WOW en flot mave...

Anmeld

9. marts 2010

lisbethita

Valle81 skriver:

Så er vi nået så langt:0)

På den gode måde er Anton virkelig ved at tage livet af mig. Han bevægelser er så store og kraftige at det er meget smertefuldt. Hvis han kunne så tror jeg han gravede sig vej ud gennem navlen:0)

Ellers står den på masser af plukveer, spænding, glæde og utålmodighed:0) KAN IKKE VENTE:0)

Skal til jordemoder idag kl 14.30 og er så spændt på hvad hun har at sige og ikke mindst hvad hun skønner ham til at veje:0)

Knus

Christina, som forkælede sig selv med en tur til frisøren, så jeg kan være lidt for lækker til når jeg har født:0)

Hejsa :-) WOOOW hvor en fin mavse. See... he er min :-) Jeg har det præcist på samme måde som dig. Er 39 +0 i morgen... og der skal jeg til jordemoder nemlig. 

Jeg får rigtigt mange plukveer og virkeligt mange jag ned i ....undergulvet...! Det gør dælme avs!!!Jeg var liiiige ved at gå til i går aftes, fordi det gjorde naller....vel vidende at det jo er ingenting i forhold til, hvad der skal ske.

Du har jo prøvet det før, ikke? Har du nogen fornemmelse af, hvor lang tid der går, når man er kommet dertil med de "symptomer" som du beskriver der?? Jeg ved jo ingenting og noget som helst. Håber også bare det snart sker...

MEGET UTÅLMODIG...men glæder mig super meget.

Rigtig god tirsdag til dig og god tur til jordemoderen :-)

Mange hilsner Lisbeth

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. marts 2010

SaNiNa

sikke en flot mave

Anmeld

9. marts 2010

SaNiNa

lisbethita skriver:

Hejsa :-) WOOOW hvor en fin mavse. See... he er min :-) Jeg har det præcist på samme måde som dig. Er 39 +0 i morgen... og der skal jeg til jordemoder nemlig. 

Jeg får rigtigt mange plukveer og virkeligt mange jag ned i ....undergulvet...! Det gør dælme avs!!!Jeg var liiiige ved at gå til i går aftes, fordi det gjorde naller....vel vidende at det jo er ingenting i forhold til, hvad der skal ske.

Du har jo prøvet det før, ikke? Har du nogen fornemmelse af, hvor lang tid der går, når man er kommet dertil med de "symptomer" som du beskriver der?? Jeg ved jo ingenting og noget som helst. Håber også bare det snart sker...

MEGET UTÅLMODIG...men glæder mig super meget.

Rigtig god tirsdag til dig og god tur til jordemoderen :-)

Mange hilsner Lisbeth

hvor sidder den bare flot og lige på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.