Ferie i 2010

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

260 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. maj 2008

Nadi

Wee :D

Vi var jo på Cypern i vinterferien, en ferie mine forældre betalte. Og der var simpelthen SÅ koldt, men vi havde alletiders ferie alligevel. Det resulterede i at min far sagde at det var en ommer, så han ville gerne invitere os to uger til Thailand om nogle år (de skal jo lige have sparet op). Min mor har så fundet ud af at vi kan komme til Guardaluope for samme pris, og det vil vi heller. Mine forældre tager nemlig til Thailand igen næste år. Men det bliver bare rigtig godt og selv om det er lang tid ud i fremtiden så glæder jeg mig :D

Nitten er så bare at jeg lidt havde håbet på at Oliver kunne blive storebror først på året i 2010. Men der er vi jo på en ø i det Caribiske havn :S

What to do (?) ;)

-Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2008

Rasmine

Sig ja tak til ferien.
Hvem siger du lige bliver gravid på det "rigtige" tidspunkt?
Lyder sgu som en lækker ferie!

Anmeld

23. maj 2008

Lise

Det lyder jo dejligt - selvom der er to år endnu ;)

Det var meningen af vi skulle have været i USA på rundrejse med mine forældre + bror sidste sommer - de inviterede. Men inden rejsen blev bestilt kunne vi jo overbringe den glædelige nyhed at de skulle være bedsteforældre...og så var dén tur gået i vasken... MEN MEN - vi kan da heldigvis bare tage til USA på et andet tidspunkt. Mine forældre tager turen alene til september i år, og jaa, vi kommer måske til USA om...det ved jeg ikke...når vi har tid og råd. Men pyt med det - nu har vi jo den dejlige Simon :D

Hmm, hvis i meget gerne vil på den tur må i jo udskyde projekt baby en tid. I må jo bare gøre op med jer selv hvad der er vigtigst :) Det ene udelukker jo ikke det andet - det udskyder det bare lidt..

faktisk blev vi enige om at vi bare lod som om at vi ikke havde babyplaner og at vi gerne ville med til USA (hvilket vi jo også gerne ville). Og så gik vi igang med projektet...og så blev jeg gravid hurtigt, og så var det det der afgjorde sommerferien.

Anmeld

23. maj 2008

Nadi

Jeg ville rigtig gerne gøre som jer Lise ;) Men ferien skal bare bestilles SÅ lang tid i forvejen at vi nok ikke kan gå igang hemmeligt med projektet for så er ferien bestilt.
Vi har sagt ja tak til ferien, og som du skriver Mebach så er det heller ikke sikkert at jeg bliver gravid som planlagt, men det gjorde jeg jo sidst, så man håber jo lidt :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.