Tilmeldt skriver:
Tak for din fortælling!
Jeg vil selvfølgelig helst ha mit barn ud, på den måde der er bedst for os, så hvis det er KS, så bliver det bare det.,. 
Min egen læge siger at det med vending ik virker, hvis barnet bare ik vil vendes og min JM har rådet mig til at ligge m ed et par puder under numsen, så den bliver hævet op i vejret, i 15min flere gange om dagen... Hmm...
Ved sq ik lige hvad ejg skal regne med!?
Stine 31+6
Hehe, okay.. Den med puder under numsen har jeg aldrig hørt... Jeg har hørt man(blev jeg rådet til) ligge sig på siden og så selv trykke på maven, og se om man kan hjælpe den lille på vej!! Men mange små børn, vender sig faktisk i sidste øjeblik inde fødslen!!
Jeg ved at når jeg får en lille igen,´og hvis den ligger forkert, så skal jeg IKKE have kejsersnit... For mit kejsersnit endte gruelig galt, så 3 uger efter min fødsel blev jeg indlagt igen, med en kæmpe infektionsbyld på 6x10, og blev opereret 10 gange, fordi lægerne på skift dummede sig, så jeg endte med og være indlagt i 5 uger... Så de første 3 måneder af min datters liv, havde jeg hende ikke ved mig, fordi jeg ikke kunne(kunne ikke engang have en dyne liggende på min mave pga smerter), så der stod hendes far for hende... Så der fik han bestemt lært og tage sig af bitte små børn
Men det var en meget hård og barsk omgang.... Dette er kun MEGET kort version af hele forløbet!!! Så vil du vide mere, er du mere en velkommen til og skrive et mail til mig...
Intet af dette siges for og skræmme dig, du skal bare være OBS på, at der kan komme komplikationer både nogle slemme og mindre slemme!
Karina
Anmeld