vores datter ligger forkert

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2010

Tulle28

creative skriver:

tak for at i vil fortælde om jeres opleverser med vending, jeg skal på svendborg syghus kl. 11.30 i dag, min jm. sage at det lykkes for ca. 50 % 

jeg frygter virklig et ks.

Held og lykke - skriver du ikke en opdatering på, hvordan det gik? Jeg er i uge 36 og er også ret sikker på at baby ligger på tværs stadigvæk. Frygter virkelig at jeg også skal ud i et vendingsforsøg

Knus Tulle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

creative

Tulle28 skriver:

Held og lykke - skriver du ikke en opdatering på, hvordan det gik? Jeg er i uge 36 og er også ret sikker på at baby ligger på tværs stadigvæk. Frygter virkelig at jeg også skal ud i et vendingsforsøg

Knus Tulle

det skal jeg nok. 

Anmeld

9. marts 2010

Isabeau

Min datter lå med hovedet op ad, og efter 2 mislykkedes vendingsforsøg kom hun til verden en uge før termin ved kejsersnit.

Jeg syns´ det var lidt hårdt, da de prøvede og vende hende. De tog fat udenpå maven, skubber og "gnider" næsten hen over huden. Det var lidt svært at trække vejret, og jeg bad om en pause, men så "smuttede" min datter bare på plads igen - hun lå skam fint, mente hun selv 

Men altså det gør ikke ondt, bare lidt udbehageligt, men bed dem smør rigelig med glidecreme på (eller hvad det hedder?), så irriterer det ikke så meget på huden.

Pøj pøj!

Anmeld

9. marts 2010

creative

det lykkes desvære ikke at få hende vendt i dag så de vil prøve igen på tirsdag,  jeg syndes ikke det gjor ondt det værste ved det var at de ville have at jeg skulle ligge med hoved ligt ned af 

vis det ikke lykkes på tirsdag vil vi nok prøve at blive sat igang for på svendborg vil de gerne prøve at lade en føde selvom barne er i sædestilling vis barne ikke vejer for meget og ellers er sund

Anmeld

9. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

creative skriver:

det lykkes desvære ikke at få hende vendt i dag så de vil prøve igen på tirsdag,  jeg syndes ikke det gjor ondt det værste ved det var at de ville have at jeg skulle ligge med hoved ligt ned af 

vis det ikke lykkes på tirsdag vil vi nok prøve at blive sat igang for på svendborg vil de gerne prøve at lade en føde selvom barne er i sædestilling vis barne ikke vejer for meget og ellers er sund

det var da lidt øv, men i får jo en chance mere.

på kolding syghus fraråder de meget at lade første gangsfødende føde en baby i uk.

så da frederic ikke ville vendes var der kun pks tilbage.

Anmeld

9. marts 2010

SaNiNa

Øv øv hvor træls vi må da håbe det lykkedes at få hende vendt så du kan få din ønskede hjemme fødsel...

Anmeld

9. marts 2010

KarinaIda

Tilmeldt skriver:

Tak for din fortælling!

Jeg vil selvfølgelig helst ha mit barn ud, på den måde der er bedst for os, så hvis det er KS, så bliver det bare det.,. 

Min egen læge siger at det med vending ik virker, hvis barnet bare ik vil vendes og min JM har rådet  mig til at ligge m ed et par puder under numsen, så den bliver hævet op i vejret, i 15min flere gange om dagen... Hmm...  Ved sq ik lige hvad ejg skal regne med!?

Stine 31+6

Hehe, okay.. Den med puder under numsen har jeg aldrig hørt... Jeg har hørt man(blev jeg rådet til) ligge sig på siden og så selv trykke på maven, og se om man kan hjælpe den lille på vej!! Men mange små børn,  vender sig faktisk i sidste øjeblik inde fødslen!!

Jeg ved at når jeg får en lille igen,´og hvis den ligger forkert, så skal jeg IKKE have kejsersnit... For mit kejsersnit endte gruelig galt, så 3 uger efter min fødsel blev jeg indlagt igen, med en kæmpe infektionsbyld på 6x10, og blev opereret 10 gange, fordi lægerne på skift dummede sig, så jeg endte med og være indlagt i 5 uger... Så de første 3 måneder af min datters liv, havde jeg hende ikke ved mig, fordi jeg ikke kunne(kunne ikke engang have en dyne liggende på min mave pga smerter), så der stod hendes far for hende... Så der fik han bestemt lært og tage sig af bitte små børn Men det var en meget hård og barsk omgang.... Dette er kun MEGET kort version af hele forløbet!!! Så vil du vide mere, er du mere en velkommen til og skrive et mail til mig...

Intet af dette siges for og skræmme dig, du skal bare være OBS på, at der kan komme komplikationer både nogle slemme og mindre slemme!

Karina

Anmeld

9. marts 2010

creative

jeg føler mig rigtig tryk ved fødsel lægen på svendborg og han ganteret mig at det ville være ham der vil stå for fødslen vis jeg skal føde hende i  sædestilling. jm råde også mig til at lig på alle firer, svømme brystsvømling og ellers være aktiv men det var ingen ganti for at hun skulle få lyst til at flytte sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.