Tilmeldt skriver:
Jeg har desværre ingen erfaring med det, men jeg følger lige med her, for min pige ligger også med hovedet opad!!
Jeg er dog 'kun' i uge 32, så hun har 4 uger at løbe på endnu, siger min JM!
Stine 31+5
Min datter lå også med hovedet opad, og de ville vende hende da jeg var hele 36 uger henne, men så langt nåede jeg ikke... hun skull vendes en tirsdag, men en uge før der gik jeg pludselig i veer og havde åbnet mig 1½ cm, så jeg blev indlagt til observation i et døgn, men der skete ingen ændringer, så jeg blev sendt hjem!! Men så om lørdagen, samme uge.. Der fik jeg igen veer ved middagstid, og ringede så til fødegangen, de ville have mig ind og tjekke mig. Da jeg kom derned og blev undersøgt, sagde lægen han ville vende hende, men da han så kunne se jeg havde været indlagt en gang, og jeg ikke havde åbnet mig mere siden indlæggelsen, så ville han intet gøre, andet end vente til og tirsdagen hvor hun skulle vendes, så han sendte mig hjem, med sætningen - du kan ikke vente til tirsdag, du kommer igen senere er jeg sikker på!! Og ganske rigtigt, 4 timer efter tog mine veer virkelig hårdt til, så måtte igen ringe derned og igen derned... der kom han så ind og sagde med et smil, hvad sagde jeg.. du kunne jo ikke vente med og se hende til tirsdag
så kl 22.40 lørdag aften d. 23 aug 08, kom vores prinsesse til verden ved akut kejsersnit.
Dette skriver jeg ikke for og skræmme dig eller noget, men du skal være forberedt på, at kan hun ikke vendes er det ikke sikkert du får lov til og føde normalt, for der er ikke mange læger der vil tage imod en sædefødsel mere, da de ikke er vant til det mere.
Held og lykke....
Karina
Anmeld