Spørgsmål om tænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

263 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. maj 2008

mor til en del

Cilas har endelig fået en tand, han har de sidste 14 dage været underlig om natten, men niks ingen tænder i undermunden, men for en uge siden opdagede jeg så en fortand i overmunden, og den ved siden af er tæt på at være igennem.
Alle mine andre unger har fået deres tænder lige efter bogen, så jeg havde slet ikke tænkt på at kigge i overmunden.

Hvad med jeres unger har de started med at få tænder i undermunden eller hvad?

Lisbeth.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2008

Grynt

hej og tillykke med bissen :) Freja har efter bogen fået de 2 nederste tænder men har så i overmunden startet med at få fortand nr 3 (altså ikke de 2 store fortænder men dem lige ved siden af) så her har jeg altså også et barn der er omvendt :)

Var det et indlæg til at forstå(?)(?)

Anmeld

23. maj 2008

Loggidut

min venindes datter fik tænder på så underlig en måde at man skulle tro de var kastet ind med en skovl...for det første var pigebarnet 1½ år før de begyndte at komme...og så kom de i en pærevælling, først en fortand, så en kindtand, og så igen nogle af de forreste...underligt, men den dag i dag har hun skam de flotteste tænder...og hovedsagen er jo at de kommer frem!

så stort tillykke med bisserne...weee...du må jo bare dobbelttjekke...ha ha

Anmeld

23. maj 2008

Tynen

Tillykke med bisse-bassen.

Her fik Stella bare de 2 klassiske i undermunden.
Nu får hun vist ikke flere, så skal være glad for dem der er der :)

Anmeld

23. maj 2008

Nadi

Ham Cilas er da en stor dreng nu ;) Tillykke med bissen!

Her fik Oliver 3 tænder på én gang, 2 i undermunden og 1 i overmunden. Men det var da også kun ved et hæld at vi også kiggede i hans overmund. Ellers havde vi vist ikke opdaget den foroven...

-Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.