kop og kande - pastafarver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2010

mariamiss6

Sabina & Simone skriver:

Hehe... tror jeg har ofret mig nok lige pt... Har lige fyret 1300 kr af på specialkøbmanden.dk og så bestilt to bøger til 200 kr ca... Så tror bare lige jeg holder lidt igen... hehe

Hehehehe....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

Sabina & Simone skriver:

Jeg kan så belyse hvorfor de gloede sådan... For det gjorde de også da jeg spurgte...

Grunden er at de i butikken i Helsingør har taget nogle af de kageartikler ind, for at se om det sælger. Og derfor er det kun i den butik og på forsøgsbasis...

En af de søde damer i vores kop og kande ringede nemlig til mig efter jeg havde været dernede... Hun fik mit nummer, da hun meget gerne ville undersøge hvad det var... Og så fik jeg ovenstående af vide...

Aahhaaa... Ja, så er det jo til at forstå!!

Anmeld

16. marts 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

mariamiss6 skriver:

Min søster ringede idag, og sagde at kop og kande er begyndt at føre forskellige ting til kagebyggeriet.... inklusive pastafarver til 35 kroner stk.

Bare lige hvis man står og mangler en enkelt farve måske....

Jeg kan desværre kun finde kageforme på deres hjemmeside. men dem har de til gengæld også mange af skulle jeg hilse og sige

Min søster siger at hun har set tingene ind i en kop og kande butik (helsingør/fredernsborg vil jeg tro)

Hvis nogle af jer kommer i en kop og kande inden for nær fremtid, vil i så ikke lige rapportere om jeres butik har de varer også og hvad de helt præcist har.

Lækkert med endnu en butik med pastafarver. De har nemlig masser er fede kageforme. Kan klart anbefales.

Anmeld

17. marts 2010

Bondepigen

Vi skal da bare allesammen gå ind i vores kop og kande og spørge efter pastafarver en gang om dagen....mindst!!! Så får de at se, at det VIL sælge...

Anmeld

18. marts 2010

mariamiss6

bondepigen skriver:

Vi skal da bare allesammen gå ind i vores kop og kande og spørge efter pastafarver en gang om dagen....mindst!!! Så får de at se, at det VIL sælge...

Lige min plan og jeg får meget snart en kop og kande i nærheden af mig også, så kan jeg også genere dem

Anmeld

18. marts 2010

Bondepigen

mariamiss6 skriver:

Lige min plan og jeg får meget snart en kop og kande i nærheden af mig også, så kan jeg også genere dem

Ja vi må genere dem alt hvad vi kan, så de giver os det vi vil have!!! Måske vi skal spørge efter en hel masse andre kageting samtidig...

Anmeld

18. marts 2010

mariamiss6

bondepigen skriver:

Ja vi må genere dem alt hvad vi kan, så de giver os det vi vil have!!! Måske vi skal spørge efter en hel masse andre kageting samtidig...

Hehe, ja skriv en ønskeliste, over kageting, og gå i kop og kande hver eneste dag, og spørg efter alle tingene - selvom det er laaaangt flere penge end vi nogen sinde ville kunne finde på og turde at bruge på 1 gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.